5 клас

Календарно-тематичне планування
        5 клас      
І семестр
за підручником “English” (автор О. Д. Карп`юк)

№ уроку
Дата 
примітки
 Тема,
підтема
Соціокультурна, загальнонавчальна
компетенції
Мовна компетенція
Мовленнєва компетенція
Домашнє
завдання
Граматичний
матеріал
Лексичний
матеріал
Читання
Аудіювання
Говоріння
Письмо
 Тема.Шкільне життя  10 год.



1

Повернення до школи


Ознайомити учнів з особливостями шкільного життя їхніх однолітків у Британії,
розвивати інтерес і поважне ставлення до уроку іноземної мови

Повторення ЛО
«My room»,
«Body»,                       « Animals»…
Впр.5,с.6
Впр.1,с.4
Впр.3,с.5
Впр.5,с.6
Впр.2,с.5
Впр.4,с.5
Впр.1,с.4
Повторити слова пісні
2

Представлення

Повна  і коротка форми дієслів To be, To have
Remember с.9

Впр.1,с.8
Впр2,3 с.9

Впр. 4,5 с.9

Впр.5,с.9 розказати про себе
3

Розповідь про друга

Повна  і коротка форми дієслів  To be, To have
Remember с.11
Windsor ,Ginger- власні назви
Впр.2,с.11
Впр.1,с.10
Впр.1,с.10
Впр.3,с.11
Впр.4,5 с.11
Впр.4,с.11
Впр5с.11
Підготувати діалог
4

Знайомство з новими друзями

Займенники та форми дієслова  To be (с. 12), Грамм. мат параграф №.2 (c. 258-259)
Займенники                     ( he,she,they….)
Впр.4,с.13

Впр.1,с.12
Впр.2,с.13 (1-5)
Впр.4,с.13 – замінити іменники відповідними займенниками посьмово
5

Друзі по листуванню


Повторення назв країн
Great Britain, Germany, Poland..
Впр.2,с.14
Впр.4cd,с.15
Впр.4а,с.15
Впр.1,с.14
Впр2,с.14
Впр.3,с.14
Письмо С.15
Впр. 6,с.25- написати про однокласника
6

Шкільні предмети

кількісні та порядкові числівники Грамм. мат параграф №.1,2 с.257-258 Remember! (с. 27, 28)-
Числівники,
Введення нових ЛО
Craft,geography, religion с.26
Впр.2,с.26
Впр.2,с.28
Впр.3,с.26
Впр 4,с.28
Впр.3,с.29

Впр.4,с.28 скласти діалог про розклад занять усно
7

Шкільні предмети
Ступені порівняння прикметників (с. 30), Грам. матеріал пар.1 (c. 256-257)
Опрацювання назв шкільних предметів


Впр.2,с.30
Впр.3,с.30
Впр.4,с.31
Впр.1,с.30
Впр.4в, с.31
Впр3,с.31 скласти розповідь за зразком
8

Розклад уроків


Введення нових ЛО
Vocabulary box (с. 32)
Впр4,.32

Впр4,.32
впр.1,с.33
впр.3,с.42
впр.4,с.43
впр.2,с.33
Впр.5,с.43 написати  про шкільні предмети, школу
9

Урок
Перевірка домашнього читання
За матеріалами твору
 It’s important to know a foreign  language”, підр. О. Карп’юк «English», С.44
Впр.1,с.38
Впр.2,с.38
Впр.4,с.38
Впр.3,с.38
Впр.4,с.39 підготувати усну розповідь
10

Вивчення англійської мови
Лексико- граматичний тест

Частини мови Remember! (с. 40)
Впр.2,с.40






Впр.1,с.40
Впр.3,с.40

Впр.3,с.40
Впр.1,с.41
Впр.2,с.41-написати про урок англ..мови

Тема. Відпочинок і дозвілля   13 год.                       


Ознайомити  учнів із захопленнями їхніх однолітків,  з особливостями проведення вільного часу та  стилем життя людей  у країні,мова якої вивчається;





11

Люди навколо нас Інтереси та вподобання оточуючих


Введення нових ЛО , опрацювання в усному мовленні
Vocabulary box (с. 50,52)
Впр.1,с.50
Впр.2,с.51
Впр.1,с.50
Впр.5,с.52
Впр.2,с.52
Впр.3,с.51
Впр.1.,3с.53
Впр.4,с.51
Впр.5,с.53 повторити слова уроку
12

Що ми вміємо та не вміємо робити

Модалье  дієслово Can Remember! (с. 54), грам. матеріал параграф 7 (c. 264)



Впр.2,с.54
Впр.4,с.55
Впр.5,с.55
Впр.1,с.54
Впр.3,с.54
Впр.6,с.55 написати, що ти вмієш робити
13

Розповідь про друга


Введення нових ЛО , опрацювання в усному мовленні Vocabulary box (с. 56)
Впр.2,с.56
Впр.5,с.57
Впр.2,с.56
Впр.1, с.56
впр.3,с.57
Впр.4,с.57
Впр.1,с.57 описати друга письмово
14

Хобі та інтереси

Дієслова to play, to go Remember! (с. 58)
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні
Vocabulary box (с. 59)
Впр.1,с.58
Впр.5,с.60

Впр.2,с.59
Впр.3,с.59
Впр.4,с.59

Впр.5,с.60 виконати усно
15

Різноманітні хобі

Теперішній час  Грам. матеріал
пар.1 (c. 261)
Тренування вивчених ЛО

Впр.2,с.62
Впр.1,с.61
Впр.2,с.61
Впр.1,с.62
Впр.3,с.61
Диктант
Впр.впр.1,с.62-розказати про різні види хобі
16

Позакласна діяльність


Опрацювання нових ЛО в усному мовленні
Vocabulary box (с. 63)
Впр.5,с.64
Впр.2,с.63
Впр.3,с.64
Впр.1,с.63
Впр.3-4,с.64
Впр.6,с.65
Впр.6,с.65- підсумувати усно
17

Хобі друзів




Впр.1,с.66
Впр.1,с.66
Впр.3,с.66
Впр.4,с.66
Впр.34,с.69
Впр.2,с.67
Впр.3,с.68- розказати про різні захоплення людей
18

Вечірки


Опрацювання нових ЛО в усному мовленні
Vocabulary box (с. 71)
Впр.1,с.70
Впр.3,с.71

Впр.4,с.71
Впр.1,с.70
Впр.4,с.71 підготувати діалог
19

Проведення вільного часу

Теперішній час  Remember! (с. 72)

Прислівник always,usually,rarely, never…
с.72

Впр.1,с.73
Впр.4,с.75
Впр.1-3,с.73
Впр.2-3,с.74

Впр.3,с.73 підготувати усне повідомлення за таблицею
20

Запрошення на вечірку


Активізація ЛО уроку
Впр.5,с.77
Впр.3,с.76
Впр.1,2,с.75
Впр.4,с.76
Впр.1,с.77 Диктант  
Впр.1,с. 77 оформити та написати листівку                ( проект)
21

Он-лайн спілкування
Перевірка домашнього читання 
За матеріалами  тексту  А. Мілена  «Eyores Birthday», підр. О. Карп’юк «English»,    С.86-87
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні
Vocabulary box (с. 79)
Впр.2,с.78

Впр.1,с.78
Впр.3,с.79
Впр.5,с.79
Впр.4,с.79
Повторити слова уроку
Впр.5,с.79 - письмово
22

Комп’ютери Електронне листування

Герундій
Remember! (с. 81)

Повторення слів      to love, to hate, to like
Vocabulary box с.82
Впр.4,с.82
Впр.2,с.80
Впр.1-3,с.80
Впр.1,с.81
Впр.4в,с.82
Впр.2,с.81
написання електронного листа
Впр.1.с.83 написати елект.лист
Повторити лексику теми,
23

Відпочинок Лексико-граматичний тест


Повторення прийменники         впр. 1,с. 84
Впр.2,с.84
Впр.3,с.84
Впр.5,с.85

Впр.3,с.84
Впр.6,с.85

Впр7,с. 85 написати,яку вечірку ти плануєш
 Тема. Я, моя сім’я, мої друзі  10 год.



24

Моя сімя

Ознайомити учнів з сімейними цінностями традиціями та стилем життя  британських родин .

Опрацювання ЛО теми  “ My Family”


Впр.1, с.92
Впр.3,с.93
Впр.4,с.93
Впр.2,с.93
Підготувати проект сімейного дерева і розказати про сім’ю
25

Професії членів родини

Теперішній час с. 94
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box     (с. 95)

Впр. Do you know с.95
Впр.2,с.94
Впр.1,с.94
Впр.3,4,с.95

Повторити лексику уроку
26

Брати та сестри


Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box     (с. 97)

Впр.1,с.96
Впр.3,с.96
Впр.4,с.97
Впр.6,с.98

Впр.2,с.96

Впр.5,с.98 читати, повторити слова уроку
27

Я та моя сім’я

Теперішній тривалий час грам. матеріал пар.4       (c. 262)
Remember! (с. 99),
Активізація ЛО теми
Впр.1,с.99
Впр.1,с.100
Впр.1,с.100
Впр.2-3, с.101
Впр.1,с.99
Впр.1, с.101
Диктант


Впр.2,с.101
28

Бабусині історії 
Минулий час
Remember с.127
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box     (с. 127)

Впр.2,с.126
Впр.2,с.126
Впр.4,с.128
Впр.1,с.126
Впр.3,с.127
Впр.6,с.128
Впр.5,с.128
Впр.7,с.128- проект
29

День за днем

Минулий час дієслова     to be
Remember с.129,131
Last month, last evening, yesterday


Впр.2,с.129

Впр.1, с.129

Впр.1.с. 129 заповнити пропуски
30

День за днем

Минулий час

Впр.3,с.130
Впр.3,с.130
Впр.5,с.131
Впр.4
,с.130
Впр.6в,с.131 виписати дієслова у минулому часі, повторити неправильні дієслова
31

Комп’ютер для бабусі
Неправильні дієслова Remember с.132
Активізація ЛО теми
Впр.2в,с.132
Впр.2ав, с.132
Впр.7,с.133
Впр.3,с.133
Впр.4,с.133
Впр.5,с.133
Диктант
Впр.6,с.133 написати., що ти робив вчора
Повторити вірш
32

Дитячі спогади     
Неправильні дієслова Remember с.134
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box     (с. 134)
Впр.2,с.134
Впр.2,с.134
Впр.1,с.134
Впр.3,с.135


Впр1,с.135 проект
33

Дитячі спогади



Активізація ЛО теми
впр.4,с.136
Впр.5,с.137
Впр.5,с.135 Впр.3,с.136
Впр.4,с.135 ( 1-4)
Впр.3,с.136 доповнити письмово
34

Сім’я
перевірка домашнього читання  ( І)
За матеріалами  тексту  казки Шарля Перо   Sleeping Beauty” підр.            О. Карп’юк «English», С.138-139




Впр.3,с.139 розіграти уривок
35

Моя сім’я
Лексико-граматичний тест

Повторення 
минулого часу
Повторення ЛО теми





Тема. Харчування  8 год.   





36

Продукти харчування
Ознайомити учнів з особливостями харчування , кулінарними вподобаннями, та культурою споживання громадян  Британії

Опрацювання нових ЛО (honey, spinach, watermelon…)
Впр.3,с.103

Впр.1,с.102
Впр.2,с.102

Розказати про свій сніданок, повторити нові слова
37

Британські традиції в їжі

Активізація вивченої лексики,
Введення нових ЛО
Vocabulary box с.104
Впр.4,с.105
Впр.5,с.106
Впр.1в,с.104
Впр.1,с.104
Впр.2,с.105
Впр.3,с.105


Впр.4,с.105 - переказати
38

Улюблені страви британців

Активізація вивченої лексики
Впр.2,с.106

Впр.2в,с.107
Впр.1,с.106
Впр.3,с.107
Диктант
Написати про свій обід та вечерю
39

Улюблені страви українців
Злічувані та незлічувані  іменники
Remember c.108
Грам. матеріал пар.3 с.264
Повторення вивченої лексики

Впр.4,с.108

Впр.5,с.108
Впр.4
,с.108
Повторити злічувані та незлічувані 
40

Похід за продуктами
Слова some, any
Remember с.109
Граматичний мат.пар. 3,с.259
Повторення правил вживання слів many, much с.110

Впр.2,с.110
Впр.1,с.109
Впр.2,с.109
Впр.4,с.110
Впр.3,с.110
Впр.1в, с.109

Впр.5,с.111 заповнити пропуски
41

Правила харчування

Активізація вивченої лексики

Впр.2,с.111
Впр.1,с.111
Впр.2в,с.112
Впр.3,с.112
Впр.4,с.112
Впр.5,с.113
Впр.1, с.113
Впр.1,с.113 проект
Зробити постер про здорову та нездорову їжу
42

Їжа
Перевірка домашнього читання
За матеріалами  тексту  казки Шарля Перо   Sleeping Beauty” підр.            О. Карп’юк «English»( ІІч.)  С.140-141




Впр.3,с.141- розіграти уривок
43

Харчування узагальнююче  повторення

Злічувані та незлічувані  іменники;
 повторення 
минулого часу






Повторити вивчену лексику та граматику
44

Контроль письма








45

Контроль читання








46

Контроль аудіювання








47

Контроль усного мовлення








48

Аналіз результатів контролю











Підсумковий урок




















 

Немає коментарів:

Дописати коментар