Календарно-тематичне планування
5
клас
І семестр
за
підручником “English” (автор О. Д. Карп`юк)
№ уроку
|
Дата
примітки
|
Тема,
підтема
|
Соціокультурна, загальнонавчальна
компетенції
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Домашнє
завдання
|
|||||
Граматичний
матеріал
|
Лексичний
матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
||||||
Тема.Шкільне життя 10 год.
|
|
|
|
||||||||
1
|
|
Повернення до школи
|
Ознайомити
учнів з особливостями шкільного життя їхніх однолітків у Британії,
|
|
Повторення
ЛО
«My room»,
«Body», « Animals»…
|
Впр.5,с.6
|
Впр.1,с.4
|
Впр.3,с.5
Впр.5,с.6
|
Впр.2,с.5
Впр.4,с.5
|
Впр.1,с.4
Повторити
слова пісні
|
|
2
|
|
Представлення
|
Повна і
коротка форми дієслів To be, To have
Remember с.9
|
|
Впр.1,с.8
Впр2,3
с.9
|
|
Впр.
4,5 с.9
|
|
Впр.5,с.9
розказати про себе
|
||
3
|
|
Розповідь про друга
|
Повна і коротка форми дієслів To be, To have
Remember с.11
|
Windsor ,Ginger- власні назви
|
Впр.2,с.11
|
Впр.1,с.10
|
Впр.1,с.10
Впр.3,с.11
Впр.4,5
с.11
|
Впр.4,с.11
|
Впр5с.11
Підготувати
діалог
|
||
4
|
|
Знайомство з новими друзями
|
Займенники
та форми дієслова To be (с. 12), Грамм.
мат параграф №.2 (c.
258-259)
|
Займенники ( he,she,they….)
|
Впр.4,с.13
|
|
Впр.1,с.12
|
Впр.2,с.13
(1-5)
|
Впр.4,с.13
– замінити іменники відповідними займенниками посьмово
|
||
5
|
|
Друзі по листуванню
|
|
Повторення
назв країн
Great Britain, Germany, Poland..
|
Впр.2,с.14
Впр.4cd,с.15
|
Впр.4а,с.15
|
Впр.1,с.14
Впр2,с.14
Впр.3,с.14
|
Письмо
С.15
|
Впр.
6,с.25- написати про однокласника
|
||
6
|
|
Шкільні предмети
|
кількісні
та порядкові числівники Грамм. мат параграф №.1,2 с.257-258 Remember! (с. 27, 28)-
|
Числівники,
Введення
нових ЛО
Craft,geography, religion с.26
|
Впр.2,с.26
|
Впр.2,с.28
|
Впр.3,с.26
Впр
4,с.28
Впр.3,с.29
|
|
Впр.4,с.28
скласти діалог про розклад занять усно
|
||
7
|
|
Шкільні предмети
|
Ступені
порівняння прикметників (с. 30), Грам. матеріал пар.1 (c. 256-257)
|
Опрацювання
назв шкільних предметів
|
|
Впр.2,с.30
Впр.3,с.30
|
Впр.4,с.31
|
Впр.1,с.30
Впр.4в,
с.31
|
Впр3,с.31
скласти розповідь за зразком
|
||
8
|
|
Розклад уроків
|
|
Введення
нових ЛО
Vocabulary box (с. 32)
|
Впр4,.32
|
|
Впр4,.32
впр.1,с.33
впр.3,с.42
впр.4,с.43
|
впр.2,с.33
|
Впр.5,с.43
написати про шкільні предмети, школу
|
||
9
|
|
Урок
Перевірка домашнього читання
|
За
матеріалами твору
“It’s important to know a foreign language”, підр. О.
Карп’юк «English», С.44
|
Впр.1,с.38
|
Впр.2,с.38
|
Впр.4,с.38
|
Впр.3,с.38
|
Впр.4,с.39
підготувати усну розповідь
|
|||
10
|
|
Вивчення англійської мови
Лексико-
граматичний тест
|
|
Частини
мови Remember!
(с. 40)
Впр.2,с.40
|
|
Впр.1,с.40
Впр.3,с.40
|
|
Впр.3,с.40
|
Впр.1,с.41
|
Впр.2,с.41-написати
про урок англ..мови
|
|
|
Тема.
Відпочинок і дозвілля 13 год.
|
Ознайомити учнів із захопленнями їхніх
однолітків, з особливостями проведення
вільного часу та стилем життя людей у країні,мова якої вивчається;
|
|
|
|
|
|||||
11
|
|
Люди навколо нас Інтереси та вподобання оточуючих
|
|
Введення
нових ЛО , опрацювання в усному мовленні
Vocabulary box (с. 50,52)
|
Впр.1,с.50
Впр.2,с.51
|
Впр.1,с.50
Впр.5,с.52
Впр.2,с.52
|
Впр.3,с.51
Впр.1.,3с.53
|
Впр.4,с.51
|
Впр.5,с.53
повторити слова уроку
|
||
12
|
|
Що ми вміємо та не вміємо робити
|
Модалье дієслово Can Remember! (с. 54), грам.
матеріал параграф 7 (c. 264)
|
|
|
|
Впр.2,с.54
Впр.4,с.55
Впр.5,с.55
|
Впр.1,с.54
Впр.3,с.54
|
Впр.6,с.55
написати, що ти вмієш робити
|
||
13
|
|
Розповідь про друга
|
|
Введення
нових ЛО , опрацювання в усному мовленні Vocabulary box (с. 56)
|
Впр.2,с.56
Впр.5,с.57
|
Впр.2,с.56
|
Впр.1,
с.56
впр.3,с.57
|
Впр.4,с.57
|
Впр.1,с.57
описати друга письмово
|
||
14
|
|
Хобі та інтереси
|
Дієслова
to
play, to go Remember! (с. 58)
|
Опрацювання
нових ЛО в усному мовленні
Vocabulary box (с. 59)
|
Впр.1,с.58
Впр.5,с.60
|
|
Впр.2,с.59
Впр.3,с.59
Впр.4,с.59
|
|
Впр.5,с.60
виконати усно
|
||
15
|
|
Різноманітні хобі
|
Теперішній
час Грам. матеріал
пар.1
(c.
261)
|
Тренування
вивчених ЛО
|
|
Впр.2,с.62
|
Впр.1,с.61
Впр.2,с.61
Впр.1,с.62
|
Впр.3,с.61
Диктант
|
Впр.впр.1,с.62-розказати
про різні види хобі
|
||
16
|
|
Позакласна діяльність
|
|
Опрацювання
нових ЛО в усному мовленні
Vocabulary box (с. 63)
|
Впр.5,с.64
|
Впр.2,с.63
Впр.3,с.64
|
Впр.1,с.63
Впр.3-4,с.64
|
Впр.6,с.65
|
Впр.6,с.65-
підсумувати усно
|
||
17
|
|
Хобі друзів
|
|
|
Впр.1,с.66
|
Впр.1,с.66
|
Впр.3,с.66
Впр.4,с.66
Впр.34,с.69
|
Впр.2,с.67
|
Впр.3,с.68-
розказати про різні захоплення людей
|
||
18
|
|
Вечірки
|
|
Опрацювання
нових ЛО в усному мовленні
Vocabulary box (с. 71)
|
Впр.1,с.70
Впр.3,с.71
|
|
Впр.4,с.71
|
Впр.1,с.70
|
Впр.4,с.71
підготувати діалог
|
||
19
|
|
Проведення вільного часу
|
Теперішній
час Remember! (с. 72)
|
Прислівник
always,usually,rarely,
never…
с.72
|
|
Впр.1,с.73
Впр.4,с.75
|
Впр.1-3,с.73
Впр.2-3,с.74
|
|
Впр.3,с.73
підготувати усне повідомлення за таблицею
|
||
20
|
|
Запрошення на вечірку
|
|
Активізація
ЛО уроку
|
Впр.5,с.77
|
Впр.3,с.76
|
Впр.1,2,с.75
Впр.4,с.76
|
Впр.1,с.77 Диктант
|
Впр.1,с.
77 оформити та написати листівку ( проект)
|
||
21
|
|
Он-лайн спілкування
Перевірка
домашнього читання
|
За
матеріалами тексту А. Мілена
«Eyore’s Birthday», підр. О. Карп’юк
«English», С.86-87
|
Опрацювання
нових ЛО в усному мовленні
Vocabulary box (с. 79)
|
Впр.2,с.78
|
|
Впр.1,с.78
Впр.3,с.79
Впр.5,с.79
|
Впр.4,с.79
|
Повторити
слова уроку
Впр.5,с.79
- письмово
|
||
22
|
|
Комп’ютери Електронне листування
|
Герундій
Remember! (с. 81)
|
Повторення
слів to love, to hate, to like
Vocabulary box с.82
|
Впр.4,с.82
|
Впр.2,с.80
|
Впр.1-3,с.80
Впр.1,с.81
Впр.4в,с.82
|
Впр.2,с.81
написання
електронного листа
|
Впр.1.с.83
написати елект.лист
Повторити
лексику теми,
|
||
23
|
|
Відпочинок Лексико-граматичний
тест
|
|
Повторення
прийменники впр. 1,с. 84
|
Впр.2,с.84
Впр.3,с.84
Впр.5,с.85
|
|
Впр.3,с.84
Впр.6,с.85
|
|
Впр7,с.
85 написати,яку вечірку ти плануєш
|
||
Тема. Я, моя сім’я, мої друзі 10 год.
|
|
|
|
||||||||
24
|
|
Моя сім’я
|
Ознайомити учнів з сімейними цінностями традиціями та
стилем життя британських родин .
|
|
Опрацювання
ЛО теми “ My Family”
|
|
|
Впр.1, с.92
Впр.3,с.93
Впр.4,с.93
|
Впр.2,с.93
|
Підготувати
проект сімейного дерева і розказати про сім’ю
|
|
25
|
|
Професії членів родини
|
Теперішній
час с. 94
|
Опрацювання
нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 95)
|
Впр.
“Do
you know” с.95
|
Впр.2,с.94
|
Впр.1,с.94
Впр.3,4,с.95
|
|
Повторити лексику уроку
|
||
26
|
|
Брати та сестри
|
|
Опрацювання
нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 97)
|
Впр.1,с.96
Впр.3,с.96
Впр.4,с.97
Впр.6,с.98
|
|
Впр.2,с.96
|
|
Впр.5,с.98
читати, повторити слова уроку
|
||
27
|
|
Я та моя сім’я
|
Теперішній
тривалий час грам. матеріал пар.4
(c.
262)
Remember! (с. 99),
|
Активізація
ЛО теми
|
Впр.1,с.99
Впр.1,с.100
|
Впр.1,с.100
|
Впр.2-3,
с.101
|
Впр.1,с.99
Впр.1,
с.101
Диктант
|
Впр.2,с.101
|
||
28
|
|
Бабусині
історії
|
Минулий
час
Remember с.127
|
Опрацювання
нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 127)
|
Впр.2,с.126
|
Впр.2,с.126
Впр.4,с.128
|
Впр.1,с.126
Впр.3,с.127
Впр.6,с.128
|
Впр.5,с.128
|
Впр.7,с.128-
проект
|
||
29
|
|
День
за днем
|
Минулий
час дієслова to be
Remember с.129,131
|
Last month, last evening, yesterday
|
|
|
Впр.2,с.129
|
Впр.1,
с.129
|
Впр.1.с.
129 заповнити пропуски
|
||
30
|
|
День
за днем
|
Минулий
час
|
|
Впр.3,с.130
|
Впр.3,с.130
|
Впр.5,с.131
|
Впр.4
,с.130
|
Впр.6в,с.131
виписати дієслова у минулому часі, повторити неправильні дієслова
|
||
31
|
|
Комп’ютер
для бабусі
|
Неправильні
дієслова Remember
с.132
|
Активізація
ЛО теми
|
Впр.2в,с.132
|
Впр.2ав,
с.132
Впр.7,с.133
|
Впр.3,с.133
Впр.4,с.133
|
Впр.5,с.133
Диктант
|
Впр.6,с.133
написати., що ти робив вчора
Повторити
вірш
|
||
32
|
|
Дитячі
спогади
|
Неправильні
дієслова Remember
с.134
|
Опрацювання
нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 134)
|
Впр.2,с.134
|
Впр.2,с.134
|
Впр.1,с.134
Впр.3,с.135
|
|
Впр1,с.135
проект
|
||
33
|
|
Дитячі
спогади
|
|
|
Активізація
ЛО теми
|
впр.4,с.136
|
Впр.5,с.137
|
Впр.5,с.135
Впр.3,с.136
|
Впр.4,с.135
( 1-4)
|
Впр.3,с.136
доповнити письмово
|
|
34
|
|
Сім’я
перевірка
домашнього читання ( І)
|
За
матеріалами тексту казки Шарля Перо ”Sleeping Beauty” підр. О. Карп’юк «English», С.138-139
|
|
|
|
|
Впр.3,с.139
розіграти уривок
|
|||
35
|
|
Моя
сім’я
Лексико-граматичний тест
|
|
Повторення
минулого
часу
|
Повторення
ЛО теми
|
|
|
|
|
|
|
Тема.
Харчування 8 год.
|
|
|
|
|
|
||||||
36
|
|
Продукти
харчування
|
Ознайомити
учнів з особливостями харчування , кулінарними вподобаннями, та культурою
споживання громадян Британії
|
|
Опрацювання
нових ЛО (honey, spinach, watermelon…)
|
Впр.3,с.103
|
|
Впр.1,с.102
Впр.2,с.102
|
|
Розказати
про свій сніданок, повторити нові слова
|
|
37
|
|
Британські
традиції в їжі
|
|
Активізація
вивченої лексики,
Введення
нових ЛО
Vocabulary box с.104
|
Впр.4,с.105
Впр.5,с.106
|
Впр.1в,с.104
|
Впр.1,с.104
Впр.2,с.105
Впр.3,с.105
|
|
Впр.4,с.105
- переказати
|
||
38
|
|
Улюблені
страви британців
|
|
Активізація
вивченої лексики
Впр.2,с.106
|
|
Впр.2в,с.107
|
Впр.1,с.106
Впр.3,с.107
|
Диктант
|
Написати
про свій обід та вечерю
|
||
39
|
|
Улюблені
страви українців
|
Злічувані
та незлічувані іменники
Remember c.108
Грам.
матеріал пар.3 с.264
|
Повторення
вивченої лексики
|
|
Впр.4,с.108
|
Впр.5,с.108
|
Впр.4
,с.108
|
Повторити
злічувані та незлічувані
|
||
40
|
|
Похід
за продуктами
|
Слова
some,
any
Remember с.109
Граматичний
мат.пар. 3,с.259
Повторення
правил вживання слів many, much с.110
|
|
Впр.2,с.110
|
Впр.1,с.109
Впр.2,с.109
Впр.4,с.110
|
Впр.3,с.110
|
Впр.1в,
с.109
|
Впр.5,с.111
заповнити пропуски
|
||
41
|
|
Правила
харчування
|
|
Активізація
вивченої лексики
|
|
Впр.2,с.111
|
Впр.1,с.111
Впр.2в,с.112
Впр.3,с.112
Впр.4,с.112
Впр.5,с.113
|
Впр.1,
с.113
|
Впр.1,с.113
проект
Зробити
постер про здорову та нездорову їжу
|
||
42
|
|
Їжа
Перевірка
домашнього читання
|
За
матеріалами тексту казки Шарля Перо ”Sleeping Beauty” підр. О. Карп’юк «English»( ІІч.) С.140-141
|
|
|
|
|
Впр.3,с.141-
розіграти уривок
|
|||
43
|
|
Харчування
узагальнююче повторення
|
|
Злічувані
та незлічувані іменники;
повторення
минулого
часу
|
|
|
|
|
|
Повторити
вивчену лексику та граматику
|
|
44
|
|
Контроль
письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45
|
|
Контроль
читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46
|
|
Контроль
аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47
|
|
Контроль
усного мовлення
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48
|
|
Аналіз
результатів контролю
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумковий
урок
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар