Календарно-тематичне планування
6
клас
І семестр
за підручником «English» (автор
О. Карп`юк)
№
|
Дата
|
Сфера спілкування
|
Фонетика
|
Лексика
|
Граматика
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє завдання
|
||||||||||||||||||||
|
Тема «Я, моя сім’я, мої друзі»
|
|||||||||||||||||||||||||||||
1.
|
|
Знову до школи.
Активізація ЛО
|
Ex. 1, p. 4
|
a blackboard,
a whiteboard, a CD player, a TV set, a computer, a printer, a sponge, a
pinboard, a globe, school bags, a dictionary, a microscope, a register books,
lamps, chalk, desks, chairs, a calendar, a map, a bookcase, a waste-paper
basket
|
Зворот «there
is/ there are»
|
|
Ex. 5, p. 5; Ex. 6, p. 6
|
Ex. 1, p. 9
|
Ex. 1, p. 7
|
Ex. 8, p. 6
Скласти 6 речень про свій клас
|
||||||||||||||||||||
2.
|
|
Режим дня школяра.
Практикум читання.
|
|
|
|
|
Ex. 3-5, p. 8-9
|
Ex. 3, p. 10
|
Ex. 2, p. 7-8
|
Ex. 5, p. 9
Вивчити фрази
|
||||||||||||||||||||
3.
|
|
Наші
друзі.
Введення ЛО
|
|
Activity, relative, cuddly, similar
|
|
Ex. 4, p. 14
|
Ex. 2, p. 13
|
|
Ex. 1, p. 13, Ex. 5, p. 14
|
Ex. 2, p. 14-15
Розкрити дужки
|
||||||||||||||||||||
4.
|
|
Зовнішність наших друзів.
Теперішній час.
Питальні речення.
|
|
|
Питальні
речення
|
Ex. 4, p. 16
|
|
Ex. 1а, p. 17
|
Ex. 3, p. 16
|
Ex. 1b, p. 18
Розкрити дужки
|
||||||||||||||||||||
5.
|
|
Як виглядає твій друг?
Теперішній тривалий чс.
|
|
|
Present
Simple, Present Continuos
|
Ex. 5, p. 19-20
|
Ex. 2, p. 18
|
Ex. 3-4, p. 19
|
|
Ex. 6, p. 20
Розкрити дужки
|
||||||||||||||||||||
6.
|
|
Характер мого друга.
Активізація грамат.матер.
|
|
|
Present
Simple, Present Continuos
|
Ex. 4, p. 22
|
Ex. 1, 3, p. 21, Ex. 5-6, p. 22
|
Ex. 7, p. 21
|
|
Ex. 2, p. 21
Виготовити проект
,,Що ти любиш?,,
|
||||||||||||||||||||
7.
|
|
Риси характеру.
Розвиток навичок письма
TEST
|
|
|
|
|
|
Ex. 1-2, p. 23
|
|
Скласти
розповідь про свого друга
|
||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
8.
|
|
Моя сім’я.
Введення ЛО
|
|
Ex. 1, p. 24;
beard, earring, ponytail,
plump, selfish, serious, shy
|
|
|
Ex. 4, p. 26
|
Ex. 2, p. 24
|
Ex. 3, p. 24-25
|
Ex. 5, p. 26
Виправити помилки в реч.
|
||||||||||||||||||||
9.
|
|
Звичайнісінька сім’я.
Введення та активіз. ЛО
|
|
Braid, moustache, brave, hard-working, naughty, rude, skinny, skim, weak
|
Присвійний відмінок
|
Ex. 1-2, p. 27
|
Ex. 3, p. 27, Ex. 4, p. 28, Ex. 1, p. 28-29
|
|
|
Ex. 3, p. 30,
Виписати слова в колонки
|
||||||||||||||||||||
10.
|
|
Зовнішність членів родини.
Прислівник.
|
|
|
Прислівник
|
|
Ex. 2,
4, p. 30, Ex. 5-6, p. 31
|
Ex. 1, p. 32
|
|
Ex. 2, p. 32
Доповнити реч.
|
||||||||||||||||||||
11.
|
|
Розповідь
про сім’ю .
Ступені
порівн.. прикм. та присл..
|
|
|
Ступені порівняння прикметників і
прислівників
|
Ex.
4-5, p. 33-34
|
Ex.
3, p. 33, Ex. 6 , p.
34
|
Ex.
1, p. 34
|
|
Ex. 2, p. 34-35
Виготовити проект
,,Моя сім.я,,
|
||||||||||||||||||||
12.
|
|
Як
виглядають члени твоєї родини?
Практикум
письма.
|
|
|
|
Ex. 5, p. 37, Ex. 7, p. 38
|
Ex. 4, p. 36
|
Ex. 1, p. 36
|
Ex. 2, p. 36, Ex. 6, p. 37
|
Ex. 3, p. 36
Написати листа другу
|
||||||||||||||||||||
13.
|
|
Друзі
пізнаються в біді.
Розвиток
навичок письма.
|
|
|
|
|
|
Ex. 9, 11, p. 38,
|
Ex. 10, p. 39
|
Ex. 8, p. 38,
Скласти 10 речень про Тіну
|
||||||||||||||||||||
14.
|
|
Про мене.
Активізація ЛО
|
|
Повторення актуальної
лексики
|
|
|
|
|
|
Ex. 12, p. 40,
Скласти міні-твір про себе
|
||||||||||||||||||||
15.
|
|
Цікавий
випадок. Практикум читання
|
|
|
|
Ex.
4, p. 43
|
Ex.
2, p. 42
|
Ex.
3, p. 43
|
Ex.
1, p. 41-42, Ex. 5, p. 43
|
Ex. 6, p. 43,
Переказувати текст
|
||||||||||||||||||||
16
|
|
Узагальнення
з теми
,,Я, моя
сім,я, мої
друзі,,
TEST
|
|
|
|
|
|
|
|
Розповід.
про
сім,ю
|
||||||||||||||||||||
Тема «Шкільне життя»
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
17.
|
|
Школа.
Введення ЛО
|
|
Maths, German, Music, Geography, English, Religion,
French, IT, Art, Craft, History, Science
|
|
Ex. 3, p. 49
|
|
|
Ex. 1-2, p. 48-49, Ex. 6, p. 51
|
Ex. 5, p. 50
Вставити пропущені слова
|
||||||||||||||||||||
18.
|
|
Наша школа.
Модальні
дієслова.
|
|
|
Модальні дієслова
|
Ex. 5, p. 53, Ex. 7, p. 54
|
|
Ex. 1-2, p. 52
|
Ex. 4, p. 53
|
Ex. 6, p. 54
Розкрити дужки
|
||||||||||||||||||||
19.
|
|
Шкільні
предмети.
Практикум
аудіювання.
|
|
|
|
Ex. 3а, p. 57-58
|
Ex. 1-2, p. 55-57, Ex. 4-5, p. 59
|
|
|
Ex. 3b, p. 59
Заповнити таблицю
|
||||||||||||||||||||
20.
|
|
Розклад
уроків.
Введення ЛО
|
|
Connect, correct, international , improve, language, prefer, pronunciation, skill, opinion
|
|
Ex. 6, p. 60
|
Ex. 2, p. 61, Ex. 3, p. 62,
Ex. 5c, p. 64
|
Ex. 4, p. 62-63, Ex. 5а, p. 63
|
Ex. 1, p. 61
|
Ex. 5b, p. 64
Доповнити речення
|
||||||||||||||||||||
21.
|
|
Шкільні правила.
Розвиток
навичок письма.
|
|
|
|
|
|
Ex. 2, p. 65, Ex. 2, p. 80-81
|
Ex. 1, p. 65, Ex. 1, p. 80
|
Написати свої шкільні правила
|
||||||||||||||||||||
22.
|
|
Урок
англійської мови.
Узагальнення
знань з теми
,,Шкільне
життя,, TEST
|
|
|
|
Ex. 3, p. 81, Ex. 5а, p. 82
|
|
|
|
Ex. 5bc, p. 82
Виготовити проект
,,Вдоскон. свою англ.,,
|
||||||||||||||||||||
Тема «Спорт»
|
||||||||||||||||||||||||||||||
23.
|
|
Cпорт.
Введення ЛО.
|
|
sailing, hockey, skating, long jump, horse riding, gymnastics, tennis, skiing, football, swimming, fencing, skateboarding, karate, high jump,
running, volleyball, climbing
|
|
Ex. 1-2, p. 81,
|
Ex. 3, p. 67, Ex. 2, p. 68
|
|
Ex. 1, p. 67-68, Ex. 3, p. 68
|
Ex. 4, p. 69
Написати статтю в газету
|
||||||||||||||||||||
24.
|
|
Види спорту.
Активізація
ЛО
|
Ex. 6, p. 73
|
|
|
Ex. 1, p. 69, Ex. 3, p. 71
|
|
|
Ex. 2, p. 70, Ex. 4, p. 71
|
Ex. 5, p. 72-73
Виконати тест
|
||||||||||||||||||||
25.
|
|
Спортивні
ігри.
Питальні
речення. Сполучники.
|
|
|
Питальні речення. Сполучники
|
|
Ex.
1, 3, p. 74
|
Ex.
2, p. 74-75
|
Ex.
4, p. 75, Ex. 6, p. 76
|
Ex. 7, p. 76
Розповідати про себе
|
||||||||||||||||||||
26.
|
|
Спорт в
Україні.
Розвиток
усного та писемного мовлення.
|
|
|
|
|
Ex. 1-4, p. 76-78
|
Ex. 1, p. 78-79
|
|
Ex. 2, p. 79
Виготовити проект
,,Спорт в Україні,,
|
||||||||||||||||||||
27.
|
|
Мій
улюблений вид спорту.
Практикум
говоріння
|
Ex. 9, p. 84
|
|
|
Ex. 9, p. 84
|
Ex. 6, p. 83, Ex. 10, p. 85
|
|
Ex. 7, p. 83, Ex. 8, p. 84
|
Скласти
розповідь про свій улюблений вид спорту
|
||||||||||||||||||||
28.
|
|
Спорт у
моєму житті. Практикум письма.
|
|
|
|
|
Роздатк. матеріал
|
Картки
|
|
Описати один з видів спорту
|
||||||||||||||||||||
29.
|
|
Улюблений
футбольний гравець.
Розвиток
навичок говоріння
|
|
|
|
|
Картки
|
|
Роздатк. матеріал
|
Скласти 6-8 речень про улюбл. Гравця
|
||||||||||||||||||||
30.
|
|
Наша
улюблена команда.
Практикум
письма
|
|
|
|
|
|
Роздатк матеріал
|
|
Розповідати про команду ,,Динамо,,
|
||||||||||||||||||||
31.
|
|
Де ти
тренуєшся?
Розвиток
навичок читання.
|
|
|
|
|
|
|
Картки
|
Скласти 6-8 речень про заняття на
фізкультурі
|
||||||||||||||||||||
32.
|
|
Займатися
спортом.
Практикум аудіювання.
|
|
|
|
Роздатк матеріал
|
|
|
|
Скласти діалог
,,У спортзалі,,
|
||||||||||||||||||||
33.
|
|
Узагал.знань
з теми,Спорт,
TEST
|
|
|
|
|
|
Картки,
роздатк.
матеріал
|
|
Повторити ЛО теми
,, Спорт,,
|
||||||||||||||||||||
№
|
|
Сфера
спілкування
|
Фонетика
|
Лексика
|
Граматика
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє
завдання
|
||
Тема
«Харчування»
|
||||||||||||
34.
|
|
Після зимових канікул. Практикум читання
|
|
|
|
Ex. 2, p. 87
|
Ex. 3, p. 87
|
|
Ex. 1, p. 86, Ex. 4, p. 87
|
Читати текст
Р.86-87
|
||
35.
|
|
Продукти харчування.
Введення ЛО
|
|
Ex. 1, p. 92
bottle, tube, packet,
can, box, carton, loaf, bar
|
|
Ex. 3, p. 93,
Ex. 1, p. 94,
|
Ex. 4, p. 94
|
Ex. 2, p. 93
|
|
Ex. 2, p. 94-95
Підібрати назви текстам
|
||
36.
|
|
Овочі та фрукти.
Введення та активізація ЛО
|
|
Diet, grains, mealtime, snack, vegetarian, dairy, important
|
|
Ex. 1ab, p. 98
|
Ex. 3, p. 96, Ex. 5, p. 97
|
|
Ex. 4, p. 96, Ex. 1c, p. 98
|
Ex. 6, p. 97
Доповнити речення
|
||
37.
|
|
Солодощі.
Розвиток усного мовлення.
|
|
|
«Much/many»
|
Ex. 4c, p. 100
|
Ex. 2-4ab, p. 99-100, Ex.1b, p. 101
|
|
Ex.5, p. 100, Ex.1а, p. 101,
|
Виготовити проект «Солодощі»
|
||
38.
|
|
Улюблені страви
Практикум читання.
|
|
|
Структури «Would/wouldn’t»
|
Ex.2, p. 102
|
|
Ex.3b, p. 102
|
Ex.3а, p. 102, Ex.4, p. 103
|
Повторити вивчені слова теми
,,Харчування,,
|
||
39.
|
|
Традиції харчування.
Контроль читання.
|
|
|
Позначення дії в майбутньому
|
|
Ex.1, p. 105
|
|
Ex.5-6, p. 104,
Ex.2-3, p. 105-106
|
Ex.4а, p. 107
Виписати слова
|
||
40.
|
|
Їжа і напої.
Розвиток навичок усного мовлення.
|
|
|
|
|
Ex.4b, p. 107, Ex.5-6, p.
108
|
Ex.1-2, p. 109
|
|
Ex.3, p. 109
Скласти меню
|
||
41.
|
|
Харчування.
Практ.писем. мовлення.
|
|
|
|
|
|
|
|
Напис.меню для шкільної їдальні
|
||
42
|
|
Контроль письма.
Корисна та шкідлива їжа.
|
|
|
|
|
Роздатк. иатеріал
|
Картки
|
|
Виготовити проект
,, Корисна та шкідлива їжа,,
|
||
43
|
|
Чи любиш ти Fastfood?
Практикум усного мовлення
|
|
|
|
|
Картки
|
|
|
Написати 6-8 речень про
Fastfood
|
||
44
|
|
Контроль
аудіювання.
Улюблена страва моєї сім,ї
|
|
|
|
Роздатк. матеріал
|
|
|
Картки
|
Розповідати про сімейні страви
|
||
45
|
|
Бесіда з офіціантом.
Практикум говоріння.
|
|
|
|
Картки
|
|
|
|
Скласти
діалог
,, У ресторані,,
|
||
46
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
47
|
|
У ресторані.
Розвиток навичок діалог. мовлення
|
|
|
|
|
Картки
|
Роздатк. матеріал
|
|
Знайти інформацію про вегетеріанців
|
||
48
|
|
Контроль
читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
49
|
|
Чи добре бути вегетаріанцем
|
|
|
|
|
Картки
|
|
|
Повторити матеріал теми
,, Харчування,
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
50
|
|
Контроль
аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
51
|
|
Узагальнення знань з теми
,,Харчування,,
TEST
|
|
|
|
|
|
Роздатк.
матеріал
|
|
Повторити матеріал, пройдений протягом 1 семестру
|
||
52
|
|
Контроль
говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
53
|
Підсумковий
урок
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
ІІ семестр
№
|
Дата
|
Сфера спілкування
|
Лексика
|
Граматика
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє завдання
|
||||||
54
|
|
Продукти харчування
|
Ex.
1, p. 92
bottle, tube, packet,
can, box, carton, loaf, bar
|
|
Ex.
3, p. 93, Ex. 1, p. 94,
|
Ex.
4, p. 94
|
Ex.
2, p. 93
|
|
Впр. 2,с. 94-95
|
||||||
55
|
|
Овочі та фрукти
|
Diet, grains, mealtime, snack, vegetarian, dairy, important
|
|
Ex.
1ab, p. 98
|
Ex.
3, p. 96, Ex. 5, p. 97
|
|
Ex.
4, p. 96, Ex. 1c, p. 98
|
Впр. 6, с. 97
|
||||||
56
|
|
Солодощі
|
|
«Much/many»
|
Ex.
4c, p. 100
|
Ex.
2-4ab, p. 99-100, Ex.1b, p. 101
|
|
Ex.5,
p. 100, Ex.1а, p. 101,
|
Підготувати розповідь
|
||||||
57
|
|
Улюблені страви
|
|
Структури
«Would/wouldn’t»
|
Ex.2, p. 102
|
|
Ex.3b, p. 102
|
Ex.3а, p. 102, Ex.4, p. 103
|
Повторити вивчені слова
|
||||||
58
|
|
Улюблені страви моєї родини
|
|
|
|
|
|
|
Написати твір
|
||||||
59
|
|
Традиції харчування
|
|
Позначення
дії в майбутньому
|
|
Ex.1, p. 105
|
|
Ex.5-6, p. 104, Ex.2-3, p. 105-106
|
Впр.4а, с. 107
|
||||||
60
|
|
Використання граматики на уроках англійської мови
|
|
|
|
|
|
|
Виконати вправи
|
||||||
61
|
|
Їжа і напої
|
|
|
|
Ex.4b, p. 107, Ex.5-6, p. 108
|
Ex.1-2,
p. 109
|
|
Впр.3, с. 109
|
||||||
62
|
|
Харчування.
|
|
|
|
|
|
|
Написати меню для
шкільної їдальні
|
||||||
63
|
|
Різноманітні рецепти приготування їжі. Улюблений
рецепт моєї родини. Проект
|
|
|
|
|
|
|
Зробити проект
|
||||||
64
|
|
Домашнє читання
|
|
|
|
|
|
|
Скласти план
|
||||||
65
|
|
Харчування. TEST
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та
граматику теми
|
||||||
66
|
|
Покупки
|
Ex.3, p. 111
|
|
Ex.1, p. 110, Ex.4, p. 111
|
Ex.2,
p. 110
|
|
|
Вивчити слова
|
||||||
67
|
|
Покупки у Великобританії
|
Cash,
cashier, cheap, goods, price, sale, self-service, size, trolley, ready-made
|
|
Ex.5, p. 115
|
Ex.2-4, p. 114
|
|
Ex.1, p. 112-113
|
Переказувати
текст
|
||||||
68
|
|
В супермаркеті
|
Ex.3, p. 118
Bargain, department store, expensive, shop, assistant, silk, suit, wool
|
|
Ex.1ab, p. 116, Ex.4, p. 119
|
Ex.1c, p. 116, Ex.3с, p. 119, Ex.1, p. 120
|
|
Ex.2,
p. 117
|
Вивчити слова
|
||||||
69
|
|
Ми скупляємося
|
|
Три
основні форми дієслова, ступені порівняння прикметників та прислівників
|
Ex. 2, p. 120, Ex.3, p. 120-121
|
Ex.4-6, p. 121-122
|
Ex.7а, p. 122
|
|
Впр.7b, с. 122
|
||||||
70
|
|
Використання граматики на уроках англійської мови
|
|
|
|
|
|
|
Виконати вправи
|
||||||
71
|
|
Покупки в Лондоні
|
Advertisement, customer, item, paradise, selection, stall,
well-stocked
|
|
|
Ex.1а-2, p. 124, Ex.5-6, p. 126-127
|
|
Ex.1а, p. 123, Ex.3, p. 125
|
Впр.4, с. 124-125
|
||||||
72
|
|
У гастрономі
|
|
|
|
Ex.1b, p. 130, Ex.3, p. 131
|
|
Ex.1, p. 128,
|
Впр.2, с. 128-129
|
||||||
73
|
|
Мій улюблений магазин
|
|
|
|
|
|
|
Написати твір
|
||||||
74
|
|
В універмазі
|
|
|
|
Ex.1a, 2 p. 130, Ex.4b, p. 131
|
|
Ex.4а, p. 131, Ex.5-6, p. 132
|
Підготувати розповідь
|
||||||
75
|
|
Ходимо по крамницях
|
|
|
Ex.7b,
p. 133
|
|
|
Ex.7а, p. 133
|
Впр.1-2, с. 133-137
|
||||||
76
|
|
Покупки моєї родини. Проект
|
|
|
|
|
|
|
Підготувати розповідь
|
||||||
77
|
|
Домашнє читання
|
|
|
|
Ex.3-4, p. 137
|
|
Ex.1-2, p. 133-137
|
Повторити вивчені слова
|
||||||
78
|
|
Покупки. TEST
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та
граматику теми
|
||||||
79
|
|
Види транспорту
|
Види транспорту,
Ex.1-2, p. 142-143
|
|
|
Ex.3-4, p. 143, Ex.2, p. 145, Ex.3b, p. 145
|
|
Ex.1, p. 144, Ex.3а, p. 145
|
Впр.4,с. 146
|
||||||
80
|
|
В аеропорту
|
Journey, sailor, dangerous, enjoyable, safe, seif, tiring,
troublesome
|
|
Ex.6, p. 147, Ex.1, p. 148,
|
Ex.7, p. 147, Ex.2, p. 148, Ex.4, p. 149
|
|
Ex.5, p. 146, Ex.3, p. 149
|
Впр.5, с. 150
|
||||||
81
|
|
На автостанції
|
yet, already,
never, ever, recently, lately
|
Прислівники
|
Ex.6,
p. 150, Ex.3, p. 151
|
Ex.1-2, p. 151, Ex.5-6, p. 152
|
Ex.4, p. 152
|
|
Впр.7, с. 153
|
||||||
82
|
|
На вокзалі
|
Carriage, flight, passenger, platform, return, single
|
|
Ex.2, p. 154
|
Ex.3, p. 154
|
|
Ex.1, p. 153-154, Ex.4-5, p. 154-155
|
Впр.6, с. 155
|
||||||
83
|
|
На землі і в повітрі
|
|
|
|
|
Ex.1-2, p. 156
|
|
Підготувати проект
|
||||||
84
|
|
Мій улюблений спосіб подорожування
|
|
|
|
|
|
|
Скласти діалоги
|
||||||
85
|
|
Подорожуємо.
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені слова
|
||||||
86
|
|
Подорожуємо країнами світу.
|
Ex.1, p. 160
|
Ступені порівняння
прикметників
і прислівників
|
Ex.4а, p. 169
|
Ex.4,
p. 164, Ex.4b, p. 169
|
Ex.3,
p. 163
|
Ex.3,
p. 163
|
Впр.5, с. 170
|
||||||
87
|
|
Способи подорожування моїх друзів. Проект
|
|
|
|
|
|
|
Написати твір
|
||||||
88
|
|
Домашнє читання
|
|
|
|
|
|
|
Скласти план
|
||||||
89
|
|
Подорож. TEST
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та
граматику теми
|
||||||
90
|
|
Лондон
|
Визначні пам’ятки Лондона
|
|
|
Ex.2a, p. 161-162, Ex.1-2, p. 167
|
|
Ex.2b, p. 161-162
|
Підготувати розповідь
|
||||||
91
|
|
Київ
|
Визначні пам’ятки Києва
|
|
|
Ex.6, p. 167,
|
|
Ex.5, p. 164-166
|
Підготувати розповідь
|
||||||
92
|
|
Подорожуємо навколо світу
|
Ex.4, p. 164, Ex.4b, p. 169; континенти, океани
|
Означений
артикль «the»
|
Ex.6, p. 170, Ex.3, p. 173
|
Ex.2, p. 172
|
|
Ex.1, p. 168
|
Впр.1, с. 172
|
||||||
93
|
|
Цікаві місця світу
|
|
|
|
Ex.1, p. 174, Ex.3-4, p. 175
|
|
Ex.2, p. 174-175,
|
Впр.1, с. 178
|
||||||
94
|
|
Подорож Україною та Великобританією
|
|
Present
Perfect Tense
|
|
Ex.1-2, p. 180-181
|
|
Ex.3, p. 181, Ex.4, p. 182
|
Впр.2, с. 179
|
||||||
95
|
|
Подорож Україною та Великобританією
|
|
|
|
|
|
|
Написати твір
|
||||||
96
|
|
Придбання квитків
|
|
|
Ex.9, p. 184
|
Ex.6-8, p. 184, Ex.10, p. 185
|
Ex.5,
p. 183
|
|
Підготувати розповідь
|
||||||
97
|
|
Подорож.
|
|
|
|
Ex.1, p. 187
|
Ex.12, p. 186, Ex.2, p. 187
|
|
Впр.3, с. 187-189
|
||||||
98
|
|
Подорож визначними місцями
України та Великобританії.
Проект
|
|
|
|
|
|
|
Зробити постер чи
листівку
|
||||||
99
|
|
Домашнє читання
TEST
|
|
|
Ex.4, p. 189
|
|
|
Ex.3, 5, p. 187-189
|
Переказувати
текст
|
||||||
100
|
|
Розвиток граматичних навичок
|
|
|
|
|
|
|
Скласти діалоги
|
||||||
101
|
|
Контроль письма.
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
102
|
|
Повторення та систематизація
|
|
|
|
|
|
|
Вивчити розповідь
|
||||||
103
|
|
Відпочинок у таборі
|
Лексика «Літо.Відпочинок»
|
|
|
|
|
|
Написати лист
|
||||||
104
|
|
Контроль
аудіювання.
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику
|
||||||
105
|
|
Мої плани на літо
|
Лексика «Літо.Відпочинок»
|
|
|
|
|
|
Повторити правила
|
||||||
106
|
|
Контроль читання.
|
|
|
|
|
|
|
Повторити теми
|
||||||
107
|
|
Мої майбутні літні канікули
|
Лексика «Літо.Відпочинок»
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику
|
||||||
108
|
|
Мої майбутні літні канікули
|
Лексика «Літо.Відпочинок»
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений
матеріал
|
||||||
109
|
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
110
|
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар