Календарне планування
9 клас
за
підручником О. Д. Карп`юк
І
семестр
№
|
дата
|
підтема/ лексика
|
граматика
|
аудіювання
|
читання
|
говоріння
|
письмо
|
домашнє завдання
|
1
|
|
Канікули – час
пригод та відкриттів
|
дієслова в simple
|
впр.1,стр.4
|
впр.2,стр.6
|
впр.4,стр.6
|
впр.4б,стр.6
|
впр.5,стр.6
пис
|
2
|
|
Давайте
поговоримо про сім`ю та друзів
|
повтор.
минулий час дієслова
|
|
впр.1 стр.7-8
|
впр.2 стр.8
|
впр.3 стр.9
|
впр.4 стр.9
пис,
вивч. слова
|
3
|
|
Труднощі
вивчення англ.. мови
|
повт. тепер.
час дієслова
|
впр.1 стр.10
|
впр.1б, 2
стр.10-11
|
|
впр.2б, 3а
стр.12
|
впр.4
стр.12-13 чит.
довч. слова
|
4
|
|
Причини
непорозуміння між дітьми та батьками
|
повт.Past S. & Past Cont.
|
.1 стр.14-15
|
впр.1 ст.14-15
впр.3 ст.17
|
|
впр.2 ст.16
|
впр.4 ст.17
пис,
вивч.слова
|
5
|
|
Життя молоді в
США
|
напис. статті
ст..17
|
|
впр.3, 4б
ст.16-17
|
впр.4а ст..17
|
опис малюнка
|
підгот. до
диктанту,
ст.18 чит
|
6
|
|
Життя молоді в
Україні
|
герундій
ст..18
|
розп. учителя
|
впр.1,2
ст.18-19
|
впр.5 ст.20
|
диктант
впр.3 ст.19
|
вивч. правила
впр.8 ст.20
пис
|
7
|
|
Молодіжна
культура
|
|
|
впр.2 ст.21-23
|
впр.3б ст..23
|
впр.3а ст..23
|
впр.2б
ст..21-23 чит, перекл., вивч. слова
|
8
|
|
Молодіжна
культура
|
герундій повт.
|
|
впр.4 ст.24
|
впр.5 ст.24
|
ст..24 план до
тексту
|
повт. ЛО,
впр.6 ст.24
розп
|
9
|
|
Молодіжна мода
|
порівн. герун-дій
та Pr.Cont.
|
|
впр.1 ст.25
|
впр.2б ст..26,
впр.6 ст.27
|
впр.2а ст..26
|
вивч. слова
впр.6 ст.27 пис
|
10
|
|
Молодіжні
клуби
|
|
впр.1,2 ст.28
|
впр.3,4 ст.29
|
впр.4б ст..30
|
впр.2, ст..28,
впр.4 ст.30
|
впр.5 ст.30
пис,
довч. слова
|
11
|
|
Молодь всього
світу
|
синоніми
|
впр.1в ст..31
|
впр.1в ст..32
|
впр.2 ст.33
|
впр.3 ст.33
|
впр.4 ст.33-34
чит, перекл.
довч. слова
|
12
|
|
Молодіжна
музика
|
умовні речення
|
|
впр.4
ст.36-37, впр.6 ст.37
|
впр.1 ст. 36
|
впр.2 ст.36
|
впр.3 ст.36
пис, впр.5 ст.37 пис, підгот. до дикт
|
13
|
|
Давайте
організуємо клуб!
|
підгот.до с.р.
|
|
впр.7 ст.38
|
впр.8 ст.38
|
впр.7 ст.38
|
повт. вживання
герундію та інфінітиву
|
14
|
|
Розвиток
навичок писемного мовлення
|
Герундій
|
|
|
|
творча робота
|
підгот до
тестування.
|
15
|
|
Підсумковий
урок з теми
|
|
|
|
|
тестова робота
|
повт.ЛО, грам.
Правила
|
Тема №2. Засоби
масової інформації.
16
|
|
Стилі
молодіжної культури
|
діалектизми
|
впр.4 ст.43
|
впр.1 ст.46
|
впр.2 ст.41
|
впр.2 ст.42
|
впр.1 ст.42
пис
|
17
|
|
Англійське
телебачення
|
словотвір
ст..47-48
|
впр.1 ст.46
|
впр.1 ст.46-47
|
впр.3,4 ст.48
|
впр.1б ст..47
|
впр.5 ст.49
пис,
вивч. правила,
слова
|
18
|
|
|
прийменник,
сполучник
ст.50
|
розп. учите-
ля
|
впр.1 ст.50,
впр.2б ст..51
|
впр.5 ст.49
|
впр.2 ст.20
|
впр.4,5,7
ст.51-52 пис, чит.
вивч. правила
|
19
|
|
Радіо та ТБ в
нашому житті
|
|
|
впр.1 ст.53-54
|
впр.3 ст.54
|
впр.2 ст.54
|
впр.5 ст.54
пис, довч.ЛО
|
20
|
|
Молодіжне ТБ
на
Україні
|
сполучники
|
ст..59
|
впр.1 ст.56-57
|
впр.3-5 ст.58
|
впр.2 ст.57
|
впр.6 ст.59
пис,
підгот до
диктанту
|
21
|
|
Мої уподобання
щодо телепрограм
|
|
впр.2 ст.60
|
впр.3 ст.61
|
впр.1 ст.60
|
диктант
впр.3б ст..61
|
впр.4 ст.62
напис.розповідь,
вивч. слова
|
22
|
|
Працівники
телебачення
|
вживання
артикля
|
впр.2 ст.63
|
впр.2 ст.
63-65
|
впр.3 ст.65
|
впр.4 ст.66
|
впр.6 ст.66
пис,
повт. ЛО
|
23
|
|
Телешоу
|
|
впр.3 ст.68
|
впр.1 ст.67
|
впр.4,5 ст. 68
|
впр.2 ст.67-68
|
ст..69 робота
над проектом
|
24
|
|
Думки про
телебачення
|
|
|
впр.2 ст.70-71
|
ст..70-71
дискусія
|
впр.1 ст.70
|
впр.1,2 ст.72
пис, продовж. роботу над проектом
|
25
|
|
Організуємо
нову телепередачу
|
повт.герундій
|
розп.учнів
|
впр.1,2 ст.72
|
впр.3 ст.73
|
впр.3 ст.73-74
|
впр.4 ст.74
напис.переказ
|
26
|
|
Засоби масової
інформації
|
типи
запит.речень
|
|
впр.1 ст.76-77
|
впр.2 ст.76
|
план до тексту
|
впр.1 ст.74
чит, підгот.
до захисту
проекту
|
27
|
|
Підсумковий
урок
з теми
|
|
|
|
захист
проектів
|
|
повт.ЛО,
грам.правила
|
28
|
|
Контроль
аудіювання
|
|
|
|
|
|
повт. грам.
правила
|
39
|
|
Контроль
письма
|
|
|
|
|
|
повтор.
правила читання, ЛО
|
30
|
|
Контроль
читання
|
|
|
|
|
|
повтор. лекс.
теми
|
31
|
|
Контроль
говоріння
|
|
|
|
|
|
підгот. аналіз
|
32
|
|
Аналіз
контрольних робіт. Повторення вивченого
|
|
|
|
|
|
повтор.
вивчене за семестр
|
II семестр. Тема №3. Наука й технічний
прогрес.
33
|
|
Наука та
технічний процес
|
словотворення
назв професій
|
впр.1 ст.78
|
впр.2 ст.79
|
впр.3 ст.79
впр.5 ст.80
|
впр.5в ст..80
|
впр.6 ст.80
пис,
вивч. слова
|
34
|
|
Творці та їх
винаходи
|
повт. пас.стан
дієслова
|
|
впр.1 ст.81
таблиця
|
впр.3 ст.82
|
впр.2 ст.81
|
впр.5 ст.82 пис.
повт.ЛО
|
35
|
|
Що таке наука?
|
повт. пас.стан
дієслова
|
|
впр.1,2
ст.83-84
|
впр.4 ст.85
|
ст..85 напис.
резюме
|
вивч.ЛО, впр.2
ст.83 напис.резюме
|
36
|
|
Роль науки в
пізнанні світу
|
повт. майб.час
дієслова
|
розп.учителя
|
резюме учнів
|
впр.5 ст.86
|
впр.3 ст.85
|
впр.6 ст.86
пис, повт.ЛО
|
37
|
|
Винаходи
|
числівники
|
|
впр.1 ст.87-88
|
впр.3 ст.89
|
впр.1в
ст..88-89
|
впр.4 ст.90
пис,
підгот.до
диктанту
|
38
|
|
Винахідники
|
фразеологізми
|
впр.1 ст.92
|
впр.4 ст.93
|
впр.2 ст.92
|
впр.3 ст.93
диктант
|
вивч. ЛО,
впр.5 ст.93 чит, перекл..
|
39
|
|
А.Енштейн –
геній науки
|
|
впр.1 ст.95
|
впр.1 ст.95-96
|
впр.2 ст.96
|
впр.4 ст.97
|
ст..95 скласти
діалог за текстом
|
40
|
|
Українські
винахідники
|
різниця слів
|
|
впр.4 ст.99
|
впр.1 ст.98
|
впр.2 ст.98
|
впр.3 ст.98
пис.
повт. грам
теми
|
41
|
|
Дослідження
близькі та далекі
|
порівняти Pr.S.&Future S.
|
впр.1 ст.102
|
впр.1 ст.101
|
впр.2 ст.101
|
впр.2 ст.102
|
скласти
розповідь
|
42
|
|
Розвиток
навичок писемного мовлення
|
|
аудіозаписи
|
листи з
текстом
|
|
творча робота
|
підгот. до
заліку
|
43
|
|
Підсумковий
урок з теми
|
|
|
усні розповіді
учнів
|
повт. лекс. та
грам. Теми
|
Тема №4. Природа
й погода. Охорона довкілля
44
|
|
Що таке
«охорона навколишнього середовища»?
|
пас. стан
дієслова
|
впр.1 ст.110
|
впр.2,3 ст.111
|
|
впр.4 ст.111
|
впр.5 ст.111
пис,
вивч. ЛО
|
45
|
|
Що таке
«охорона навколишнього середовища»?
|
модальні
дієслова
|
|
впр.1,2 ст.112
|
|
впр.3,4 ст.
113
|
впр.5 ст.113
пис
|
46
|
|
Вимираючі види
тварин
|
повт. пас.стан
дієслова
|
|
впр.2
ст.114-115
|
впр.1 ст.114
|
впр.3,4 ст.115
|
впр.6 ст. 116
пис,
вивч. ЛО
|
47
|
|
Що таке
«навколишнє середовище»?
|
модальні
дієслова
|
впр.2 ст.117
|
впр.1 ст.117
впр.3,5 ст.119
|
впр.4 ст.118
|
впр.3б ст..118
|
впр.6 ст.119
пис
|
48
|
|
Програма
захисту
Навколишнього середовища
|
|
впр.1 ст.120
|
впр.4 ст.121
|
впр.3 ст.120
|
впр.2 ст.120
|
впр.6 ст.122
чит. Вивч.ЛО
|
49
|
|
Хто такий
Д.Дарелл?
|
словотвір
|
впр.1 ст.123
|
впр.2,3
ст.123-126
|
впр.4,6 ст.126
|
впр.5 ст.126
|
впр.3 ст.124
чит, перекл
|
50
|
|
День Землі
|
|
впр.1 ст.128
|
впр.1 ст.128
|
впр.4 ст.129
|
впр.3 ст.129
|
впр.5 ст.129
пис,
підгот. до
диктанту
|
51
|
|
Особистий
внесок у захист природи
|
|
впр.9 ст.132
|
впр.7
ст.130-131
|
впр.8 ст.131
|
впр.6 ст.130
диктант
|
ст..132 робота
над проектом
|
52
|
|
Зоопарки світу
|
модальні
дієслова
|
|
впр.1
ст.133-134
|
впр.3 ст.135
|
впр.2 ст.135
|
робота над
проектом
|
53
|
|
Захист природи
в нашому місті
|
|
впр.4 ст.136
|
впр.5
ст.136-137
|
|
впр.6 ст.137
|
підгот. до
захисту
проекту
|
54
|
|
Підсумковий
урок з теми
|
|
|
захист
проектних робіт
|
д/чит. Ст..
138-139
|
Тема №5.Робота і
професія.
55
|
|
Ким ти хочеш
бути?
|
прислівники
|
впр.1 ст.142
|
впр.1 ст.142
|
впр.2 ст.143
|
впр.4,5 ст.144
|
впр.6 ст.145
скл.діалог, вивч.ЛО
|
56
|
|
Ким ти хочеш
бути?
|
фразові
дієслова ст..146
|
розп.учителя
|
впр.1,3 ст.147
таблиця
|
впр.2,4 ст.147
|
впр.5 ст.147
|
скл.10 речень.
Вивч.правила
|
57
|
|
Важкий вибір
професії
|
синоніми
ст..149
|
|
впр.1
ст.148-149
|
впр.3,5 ст.150
|
впр.3 ст.15
|
впр.1 ст.148 скл.резюме
|
58
|
|
Амбіції молоді
|
would like,
to be going to
|
|
впр.1
ст.152-153
|
впр.3 ст.153
|
впр.4 ст.154
|
впр.2 ст..153
пис,
вивч.ЛО
|
59
|
|
Як вибрати
вірну професію?
|
|
впр.1 ст.155
|
впр.3 ст.155
впр.5
ст.156-157
|
впр.4 ст.156
|
впр.2 ст.155
|
впр.В ст..157
пис
|
60
|
|
Професія
лікаря
як зразок
професій
|
|
|
впр.1
ст.158-159
|
впр.7 ст.161
|
впр.2 ст.160
|
впр.4 ст.160
пис,
впр.1 ст.158
чит,перекл
|
61
|
|
Плюси та
мінуси
кожної професії
|
герундій
|
впр.3 ст.162
|
впр.3 ст.162
|
впр.4 ст.163
|
впр.5 ст.163
|
впр.11 ст.165,
підгот. до диктанту
|
62
|
|
Часткова
зайнятість. волонтерство
|
|
впр.1а ст..166
|
впр.1
ст.166-167
|
впр.3
ст.168-169
|
впр.2 ст.168
диктант
|
впр.1 ст.168
пис
повт.ЛО
|
63
|
|
Розвиток
навичок писемного мовлення
|
|
аудіозапис
|
|
|
переказ тексту
з аудіювання
|
допис. переказ
|
64
|
|
вирази для
майб.часу
|
впр.4 ст.169
|
впр.5 ст.150
|
впр.6в ст..
171
|
впр.6 ст.171
|
підгот.розповідь
|
|
65
|
|
Підсумковий
урок з теми
|
|
|
усні розповіді
|
|
повт.ЛО
|
|
66
|
|
контроль
аудіювання
|
|
|
|
|
повтор.грам.правил
|
|
67
|
|
контроль
письма
|
|
|
|
|
повтор.ЛО
|
|
68
|
|
контроль
читання
|
|
|
|
|
повтор.лекс.тем
|
|
69
|
|
контроль
говоріння
|
|
|
|
|
д/чит.ст.172
|
|
70
|
|
Аналіз
контрольних робіт. Повторення вивченого
за рік
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар