3 клас



Календарно-тематичне планування
3 клас
І семестр
за підручником “English” (автор О. Д. Карп`юк)

Сфера спілкування
Мовлен-нєві функції
Засоби вираження/ Граматика
Лексика
Аудіюван-ня
Говоріння
Письмо
Читання
ТЕМА 1. «Я, моя сім’я і друзі. Людина»
1.

Знайомся з новими друзями
Уміти
привітати-ся; проща-тися, назвати себе, друга,
подругу,
батьків;
називати
когось,
щось;
запитувати, повідомля-ти про вік; запитува-ти, пові-домля­ти про місце прожива-ння
Hello! Ні! Nice to meet you. Good morning. Do you remember me?
The ABC, numbers 1-10
Ех.1,р.4
Ех. 2,4, р. 5
Ех. 3, р. 5
Ех. 1,4,р.5
2.

Сім'я друга
What is your name? Who is this boy/girl? How old is he/she?
this /that

Ех. 2,3, р.7

Ех 4, р.7
3.

Зовнішність друга
What is your name? I'm... I'm from... Who is Tom?
parents, sounds, letters
Ех.1,р.8
Ех. 2,р.8
Ех. 5, р. 8
Ех. 1,2,3,4, р.9
4.

Шкільні речі. Кольори
The pencil case is on the shelf. What colour is...?
verbs, school things; prepositions: on, in, under, near
Ех. 5, р. 13
Ех. 1,2, pp. 12-13
Ех. 5,р.11
Ех. 3,4,0.11
5.

Я це можу робити!
How are you? Theboy/ girl can ...
verbs of movement
Ех. 1,2,4,5, р. 10-11
Ех. 3, р. 11
WB Ex.3, р.10
Ех. 3,4, pp. 12-13
6.

Ми — європейці!
Are you from England? Nice to meet you
Ukraine, England, France, Greece, Italy, Spain
Ех.1,р.14
Ех. 3,р.15

Ех. 2, p. 15
7.

Звідки ти?
Where are you from? Can you spell your name?
Ukraine, England, France, Greece, Italy, Spain
Ех. 1, р. 16
Ех. 2,3, pp. 16-17

Ех. 1,5, pp. 16-17
8.

Літній табір відпочинку
This is the room for boys. This is a cafe
this/that, here/there
Ех.1, р. 18
Ех. 1,2, pp. 18-19
Ех. 3,р.19
Ех.1-2, pp. 18-19
9.

Ігри та улюбле­ні заняття
Can you ...? Yes, lean. No, І can't. 1 like... Let's...
play games, spell the word, draw pictures
Ех.1,р. 20
Ех. 3,4, р. 21

Ех. 1,5, pp. 20-21
10.

Телефонна розмова
Is it you Mum? How is Kate? Do you like...? Yes, І do. No, І don't
the swimming-room, the room for girls, our party hall, our sport-ground, your house / flat, our classroom
Ех. 1, р. 22
Ех. 3,4,5, Р- 23     .
Ех. 2, р. 23
Ех. 1, p. 22
11

Підсумковий урок з теми
ТЕМА 2. «Я, моя сім’я і друзі
12.

Моя родина
Уміти: запитувати про предме-ти, повідом-ля­ти про щось; виконува-ти, відда-вати вка-зівки (ко-манди), описувати когось, щось; запитувати про відчут-тя, самопо­чуття та відповіда-ти на за-питан­ня; робити пропози-цію та реагувати на неї




This is... І am ....Who is...
family tree, cousins
Ex.1, p. 30
Ex. 4, p. 31

Ex. 2,3, pp. 30-31
13.

Я та моя родина
Who іs it? Where is Bill?
village
Ex.1, p. 32
Ex.3, p. 33
Ex.4, p. 33
Ex. 1,2, p. 33
14.

Ми тут живемо
This is the bedroom
kitchen, bathroom, living-room, bedroom, new, house
Ex. T, p. 34
Ex.3, p. 35 

Ex. 1,2,3, pp. 34-35
15.

Помешкання. На кухні
Where are you? Where is / are?
Prepositions: in, on, under
Ex. 1; p. 36
Ex. 2-4, pp. 36-37

Ex. 1,3, p. 36-37
16.

Умеблювання
Where is the sofa? Where is... in your room?
sofa, armchair, carpet, floor, next to, in front of, near, above
Ex.1, p. 38
Ex. 4,5, p. 39
Ex.1, p. 38
Ex. 2,3, p. 39
17.

Професії
Who is this? What is his/her job?
doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, farmer
Ex. 1,2,5, pp. 40,42
Ex. 3,6, pp. 41,43

Ex. 1,2,4, pp. 40-41
18


Підсумковий урок з теми
ТЕМА 3. «Школа. Відпочинок та дозвілля»
19.

Дні тижня та
навчальні
предмети
Реагувати на репліки вчителя та одноклас-ників; визначати час, про­міжки часу; просити, повторити інформа-цію; вислов-
лювати схвальну, несхвальну оцінку предме­там, діям, ситуаціям тощо; ви­словлювати прохання та
On Monday they have got...
Days of the week, school subjects
Ex.1, p. 48
Ex. 3,4, p. 49

Ex. 2, p. 48
20.

Шкільні пред­мети. Мій улюблений предмет
What day is it today? When is Sport? It is on... What lesson do you like?
do sums
Ex.1, p. 50
Ex.3,4,5, pp. 50-51

Ex. 2,5, pp. 50-51
21.

Наші улюблені предмети
What lesson do you like? What is your favourite day?
Days of the week, school subjects

Ex. 2,3,4, pp. 52-53

Ex.1, p. 53
22.

Мій улюблений предмет
1 don't like... He doesn't like...
School subjects
Ex.1, p. 54
Ex.2,3,4,5, pp. 54-55

Ex.1, p. 55
23.

Мій однокласник
I've got a letter

Ex.1, p. 56
Ex.3, p. 57
Ex. 4, p. 57
Ex. 1,2,3, pp. 56-57
24.

Годинник
It's one o'clock
It's one o'clock. Wake up. Wash, dress, breakfast
Ex.1, p. 58
Ex. 4, p. 59

Ex. 2,3, pp. 58-59
25.

Мій улюблений предмет
реагувати на нього; уміти: описувати предмети людей, давати елемента-рну характе-рис­тику комусь, чомусь; визначати час, проміж­ки часу






26.

Мій улюблений предмет
What lesson do you like? What is your favourite day?





27

Підсумковий урок з теми
28.

Розпорядок дня Контроль аудіювання.

What day is it today? What day is it today? When is Sport? It is on... What lesson do you like?
Have lunch, do one's homework, club, after, go to bed, help, must
Ex.1, p. 60
Ex. 2,4, pp. 60-61

Ex. 2,3,5, pp. 60-63
29.

Розпорядок дня

What day is it today?
Have lunch, do one's homework, club, after, go to bed, help, must
Ex.1, p. 60
Ex. 2,4, pp. 60-61

Ex. 2,3,5, pp. 60-63
30.

Контроль письма.







31.

Щоденні обов’язки

When do you wake up? I wake up...
could, may, can, must
Ex.1, p. 64
Ex. 2, p. 64
Ex. 5, p. 65
Ex. 1,4, pp. 64-65
32


Контроль читання.
Підсумковий урок з теми
33.

Готуємось до свят!
34.

Контроль говоріння.
35.

Повторення вивченого за семестр
ІІ семестр

Сфера спілкування
Мовлен-нєві функції
Засоби вираження/
Граматика
Лексика
Аудіюван-ня
Мовлення
Письмо
Читання
ТЕМА 4. «Відпочинок та дозвілля»
36.

У час дозвілля
Уміти: на-зи­вати співрозмов-ників, тре-тіх осіб; запрошува-ти інфор-мацію про співроз­мовника,
третю осо-бу; опису-вати когось, щось; запи-тувати про відчуття, самопочут-тя та відпо­відати на запитання; повідомля-ти про сма-ки, уподо-бання; ви-ражати
своє став-лення до когось, чогось; запрошува-ти на свято, у гості то-що; реагу-вати на чи-єсь запро-шення; ро-бити пропо-зицію та реагувати на неї
Let us watch!
let us watch! Let's watch!
Ex.1, p. 70
Ex.3, p. 71

Ex. 1,2,3, pp. 70-71
37.

Різдво на Україні
Do you usually dance? Yes, I do. No, I don't
Ukrainian, usually, Christmas, carol

Ex. 2,3,4, p. 73

Ex. 1,3, pp. 72-73
38.

У час дозвілля
May I talk to Bill? Can I talk to Kate? Kate is busy
eat, drink, cook, make, lunch, dinner, supper
Ex. 1,2, p. 74
Ex. 3,4, pp.75

Ex.2,3, p. 75
39.

Фрукти та овочі
Enjoy your meal. Pass me the salt
vegetables, fruit, carrot, cabbage, cucumber, onion, tomato, apple, banana, lemon, orange
Ex.1, p. 76
Ex. 2,3,4, pp. 70-71

Ex. 2,4, pp. 76-77
40.

Посуд
Lot/lots of, some, any





41.

Обідаємо!
Pass me the salt. Here you are
pass, some, enjoy, meal
Ex.1, p. 78
Ex. 3,4,5, pp. 78-79
Ex. 2,5, pp. 78-79
Ex. 1,2,5, p. 72
42.

У гостях

Any, much, many




43.

Повсякденні справи
He is busy
go to bed, make the bed, always, alone
Ex.1, p. 80
Ex. 1,2,3, pp. 80-81

Ex. 1,2,4, p. 74
44.

У час дозвілля
Do you go to school on Mondays?
always, never, sometimes
Ex.1, p. 82
Ex. 2,3, p. 82
Ex. 2, p. 83
Ex. 1,3, pp.82-83









45.

Як ми розважаємося



Ex. 2, 3, 5, 6, pp. 68-59
Ex. 4, p. 69
Ex. 1, p. 68

46.

Підсумковий урок з теми
ТЕМА 5. «Я, моя сім’я і друзі. Відпочинок та дозвілля»
47.

Мої зимові канікули
Уміти: про-сити повто-рити інфор-мацію; ви-слов­лювати схвальну, несхвальну оцінку предме­там, діям, ситу-аціям тощо; висловлю-вати про-хання та реагувати на нього. Називати
співрозмов­ників, тре-тіх осіб; за­прошувати інформацію про співроз­мовника, третю особу; описувати когось, щось; запи­тувати про відчуття, самопочут­тя та відпо­відати на .запитання; повідомля-ти про сма-ки, уподо-бання; ви-ражати своє
ставлення до когось, чогось


Where were you on your winter holidays?
was, were, last, comfortable
Ex.1, p. 86
Ex. 1,3,4, pp. 86-87
Ex. 3, pp.87
Ex. 1,2, p. 86
48.

Мій вчорашній день
He was at home. Was he at home?
was, wasn't; were, weren't

Ex. 2,3, pp.89
Ex. 2, p. 89
Ex. 1,3, pp. 88-89
50.

Мій вчорашній день
Were you at home yesterday?
yesterday
Ex.1, p. 90
Ex. 3,4, p. 91
Ex. 4, p. 91
Ex.1, 2,5, pp. 90-91
52.

Минулі вихідні
Where were you last weekend?
garage, stadium
Ex.1, p. 92
Ex.2,3,4, p. 93
Ex.1, p. 92
Ex. 1,2, p. 93
53.

День за днем. Дні тижня
I played in the yard yesterday.
did, did not

Ex. 2,3,4, pp. 92-93
Ex. 2, p. 94
Ex. 3,4, p. 95
54.

Робота й до­звілля
Did you help yesterday? Yes, I did. No, I didn't

Ex.1, p. 96
Ex. 4, p. 97
Ex. 2,3, p. 97
55.

Вчорашній день
I went. I didn't go. Did I go?
see-saw, come-came, learn-learnt, do-did, have-had
Ex. 2, p. 99
Ex. 1,3, pp. 98-99

Ex. 1,2,3,4, pp. 98-100
56.

Вчорашній день мого друга
I went. I didn't go. Did I go?
write-wrote blow-blew, bring-brought, buy-bought, take-took, make-made

Ex. 2,3, pp. 102

Ex.1, p. 101
57.

Вчорашній день моєї сімї
Wh-questions
Irregular verbs

Ex.2,3,4, p. 104-105
Ex. 5, p. 105
Ex. 1,3, p. 104-105
58.

Мій минулий вихідний день


Написання e-mail





59.

Підсумковий урок з теми
ТЕМА 6. «Природа й навколишнє середовище. Свята та традиції»
60.

Яка сьогодні погода?
Уміти: за-питувати про відчут-тя, самопо-
чуття та відпо­відати на запитан-ня; повідо-
мляти про
смаки, упо-добання;
виражати
своє став-лення до когось, чогось; за­прошувати
на свято, у гості тощо; повідомля-ти про когось,
щось; на­зивати дії; описувати погоду;
розпо­відати про пори року; запитувати про по­году; давати ха-рактеристи-ку порам року, пого-дним явищам
What is the weather like today?
weather, shine, stay
Ex.1,4, p. 108-109
Ex. 1,2,3, pp. 108-109
Ex.3, p.109
Ex. 1,4, pp. 108-109
61.

Пори року
What is your favourite season?
Seasons, months
Ex.1, p. 110
Ex. 2,3,4, pp. 110-111

Ex. 1,3, pp. 110-111
62.



Календар Контроль аудіювання.
How many days are there in a week?
Seasons, months

Ex. 1,2,3, p. 112-113
Ex. 3, p. 113
Ex. 5, p. 113
63.

У нас неза­баром свято!


Ex.1, p. 114
Ex.2,3,4, pp. 114-115
Ex.1, p. 114
Ex.3, p. 115
64.

Наші мрії Контроль читання.

Professions

Ex. 1,3,4,5, pp. 116-117
Ex. 5, p. 117
Ex. 2, p. 117
65.

Свята. Велик­день

Christ, church, Easter, hot cross bun, people, Easter Bunny
Ex. 1,8, pp.118, 120
Ex.5,p.119
Ex. 3,4,6,7, pp. 119-120
Ex. 2, p. 118
66.

Незабаром літо!

seaside, river, holidays, travel, visit
Ex. 1,7, pp.121, 123
Ex. 3,4,5, pp. 121-123
Ex.3, p. 121
Ex. 2,4, pp. 121-122
67.

Скоро канікули! Контроль письма.



Ex.1,,2,3,4, pp. 121-122
Ex.5, p. 125
Portfolio
Work: "My
Summer
Holiday
Plans"

68.



Підготовка до інсценізації казки







69.

Інсценізація казки Контроль говоріння.








70.

Підсумковий урок з теми
Повторення вивченого за рік

Немає коментарів:

Дописати коментар