Календарно-тематичне
планування
3 клас
І семестр
за підручником “English” (автор О. Д. Карп`юк)
№
|
Сфера спілкування
|
Мовлен-нєві функції
|
Засоби вираження/
Граматика
|
Лексика
|
Аудіюван-ня
|
Говоріння
|
Письмо
|
Читання
|
|
ТЕМА 1. «Я, моя
сім’я і друзі. Людина»
|
|||||||||
1.
|
Знайомся з новими друзями
|
Уміти
привітати-ся; проща-тися, назвати себе, друга,
подругу,
батьків;
називати
когось,
щось;
запитувати, повідомля-ти про
вік; запитува-ти, пові-домляти про місце прожива-ння
|
Hello! Ні! Nice to meet you. Good morning. Do you remember me?
|
The ABC, numbers 1-10
|
Ех.1,р.4
|
Ех. 2,4, р. 5
|
Ех. 3, р. 5
|
Ех. 1,4,р.5
|
|
2.
|
Сім'я друга
|
What is your name? Who is
this boy/girl? How old is he/she?
|
this /that
|
Ех. 2,3, р.7
|
Ех 4, р.7
|
||||
3.
|
Зовнішність друга
|
What is your name? I'm... I'm from... Who is Tom?
|
parents, sounds, letters
|
Ех.1,р.8
|
Ех. 2,р.8
|
Ех. 5, р. 8
|
Ех. 1,2,3,4, р.9
|
||
4.
|
Шкільні речі. Кольори
|
The pencil case is on the
shelf. What colour is...?
|
verbs, school things;
prepositions: on, in, under, near
|
Ех. 5, р. 13
|
Ех. 1,2, pp. 12-13
|
Ех. 5,р.11
|
Ех. 3,4,0.11
|
||
5.
|
Я це можу робити!
|
How are you? Theboy/ girl
can ...
|
verbs of movement
|
Ех. 1,2,4,5, р. 10-11
|
Ех. 3, р. 11
|
WB Ex.3, р.10
|
Ех. 3,4, pp. 12-13
|
||
6.
|
Ми — європейці!
|
Are you from England?
Nice to meet you
|
Ukraine, England, France,
Greece, Italy, Spain
|
Ех.1,р.14
|
Ех. 3,р.15
|
Ех. 2, p. 15
|
|||
7.
|
Звідки ти?
|
Where are you from? Can
you spell your name?
|
Ukraine, England, France,
Greece, Italy, Spain
|
Ех. 1, р. 16
|
Ех. 2,3, pp. 16-17
|
Ех. 1,5, pp. 16-17
|
|||
8.
|
Літній табір відпочинку
|
This is the room for
boys. This is a cafe
|
this/that, here/there
|
Ех.1, р. 18
|
Ех. 1,2, pp. 18-19
|
Ех. 3,р.19
|
Ех.1-2, pp. 18-19
|
||
9.
|
Ігри та улюблені заняття
|
Can you ...? Yes, lean.
No, І can't. 1 like... Let's...
|
play games, spell the
word, draw pictures
|
Ех.1,р. 20
|
Ех. 3,4, р. 21
|
Ех. 1,5, pp. 20-21
|
|||
10.
|
Телефонна розмова
|
Is it you Mum? How is
Kate? Do you like...? Yes, І do. No, І don't
|
the swimming-room, the
room for girls, our party hall, our sport-ground, your house / flat, our classroom
|
Ех. 1, р. 22
|
Ех. 3,4,5, Р- 23 .
|
Ех. 2, р. 23
|
Ех. 1, p. 22
|
||
11
|
Підсумковий урок з теми
|
||||||||
ТЕМА 2. «Я, моя
сім’я і друзі.»
|
|||||||||
12.
|
Моя родина
|
Уміти: запитувати про предме-ти,
повідом-ляти про щось; виконува-ти, відда-вати вка-зівки (ко-манди),
описувати когось, щось; запитувати про відчут-тя, самопочуття та
відповіда-ти на за-питання; робити пропози-цію та реагувати на неї
|
This is... І am ....Who
is...
|
family tree, cousins
|
Ex.1, p. 30
|
Ex. 4, p. 31
|
Ex. 2,3, pp. 30-31
|
||
13.
|
Я та моя родина
|
Who іs it? Where is
Bill?
|
village
|
Ex.1, p. 32
|
Ex.3, p. 33
|
Ex.4, p. 33
|
Ex. 1,2, p. 33
|
||
14.
|
Ми тут живемо
|
This is the bedroom
|
kitchen, bathroom,
living-room, bedroom, new, house
|
Ex. T, p. 34
|
Ex.3, p. 35 •
|
Ex. 1,2,3, pp. 34-35
|
|||
15.
|
Помешкання. На кухні
|
Where are you? Where is / are?
|
Prepositions: in, on,
under
|
Ex. 1; p. 36
|
Ex. 2-4, pp. 36-37
|
Ex. 1,3, p. 36-37
|
|||
16.
|
Умеблювання
|
Where is the sofa? Where
is... in your room?
|
sofa, armchair, carpet,
floor, next to, in front of, near, above
|
Ex.1, p. 38
|
Ex. 4,5, p. 39
|
Ex.1, p. 38
|
Ex. 2,3, p. 39
|
||
17.
|
Професії
|
Who is this? What is
his/her job?
|
doctor, singer,
secretary, driver, dancer, waiter, businessman, farmer
|
Ex. 1,2,5, pp. 40,42
|
Ex. 3,6, pp. 41,43
|
Ex. 1,2,4, pp. 40-41
|
|||
18
|
Підсумковий урок з теми
|
||||||||
ТЕМА 3. «Школа. Відпочинок
та дозвілля»
|
|||||||||
19.
|
Дні тижня та
навчальні
предмети
|
Реагувати на репліки вчителя та
одноклас-ників; визначати час, проміжки часу; просити, повторити інформа-цію;
вислов-
лювати схвальну, несхвальну
оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; висловлювати прохання та
|
On Monday they have got...
|
Days of the week, school
subjects
|
Ex.1, p. 48
|
Ex. 3,4, p. 49
|
Ex. 2, p. 48
|
||
20.
|
Шкільні предмети. Мій
улюблений предмет
|
What day is it today?
When is Sport? It is on... What lesson
do you like?
|
do sums
|
Ex.1, p. 50
|
Ex.3,4,5, pp. 50-51
|
Ex. 2,5, pp. 50-51
|
|||
21.
|
Наші улюблені предмети
|
What lesson do you like?
What is your favourite day?
|
Days of the week, school
subjects
|
Ex. 2,3,4, pp. 52-53
|
Ex.1, p. 53
|
||||
22.
|
Мій улюблений предмет
|
1 don't like... He doesn't like...
|
School subjects
|
Ex.1, p. 54
|
Ex.2,3,4,5, pp. 54-55
|
Ex.1, p. 55
|
|||
23.
|
Мій однокласник
|
I've got a letter
|
Ex.1, p. 56
|
Ex.3, p. 57
|
Ex. 4, p. 57
|
Ex. 1,2,3, pp. 56-57
|
|||
24.
|
Годинник
|
It's one o'clock
|
It's one o'clock. Wake
up. Wash, dress, breakfast
|
Ex.1, p. 58
|
Ex. 4, p. 59
|
Ex. 2,3, pp. 58-59
|
|||
25.
|
Мій улюблений предмет
|
реагувати на нього; уміти:
описувати предмети людей, давати
елемента-рну характе-ристику комусь, чомусь; визначати час, проміжки
часу
|
|||||||
26.
|
Мій улюблений предмет
|
What lesson do you like?
What is your favourite day?
|
|||||||
27
|
Підсумковий урок з теми
|
||||||||
28.
|
Розпорядок дня Контроль аудіювання.
|
Have lunch, do one's
homework, club, after, go to bed, help, must
|
Ex.1, p. 60
|
Ex. 2,4, pp. 60-61
|
Ex. 2,3,5, pp. 60-63
|
||||
29.
|
Розпорядок дня
|
What day is it
today?
|
Have lunch, do one's
homework, club, after, go to bed, help, must
|
Ex.1, p. 60
|
Ex. 2,4, pp. 60-61
|
Ex. 2,3,5, pp. 60-63
|
|||
30.
|
Контроль письма.
|
||||||||
31.
|
Щоденні обов’язки
|
When do you wake up? I
wake up...
|
could, may, can, must
|
Ex.1, p. 64
|
Ex. 2, p. 64
|
Ex. 5, p. 65
|
Ex. 1,4, pp. 64-65
|
||
32
|
Контроль читання.
Підсумковий урок з теми
|
||||||||
33.
|
Готуємось до свят!
|
||||||||
34.
|
Контроль говоріння.
|
||||||||
35.
|
Повторення вивченого за семестр
|
№
|
Сфера спілкування
|
Мовлен-нєві функції
|
Засоби вираження/
Граматика
|
Лексика
|
Аудіюван-ня
|
Мовлення
|
Письмо
|
Читання
|
|
ТЕМА 4. «Відпочинок
та дозвілля»
|
|||||||||
36.
|
У час дозвілля
|
Уміти: на-зивати співрозмов-ників,
тре-тіх осіб; запрошува-ти інфор-мацію про співрозмовника,
третю осо-бу; опису-вати
когось, щось; запи-тувати про відчуття, самопочут-тя та відповідати на запитання;
повідомля-ти про сма-ки, уподо-бання; ви-ражати
своє став-лення до когось,
чогось; запрошува-ти на свято, у гості то-що; реагу-вати на чи-єсь запро-шення;
ро-бити пропо-зицію та реагувати на неї
|
Let us watch!
|
let us watch! Let's
watch!
|
Ex.1, p. 70
|
Ex.3, p. 71
|
Ex. 1,2,3, pp. 70-71
|
||
37.
|
Різдво на Україні
|
Do you usually dance?
Yes, I do. No, I don't
|
Ukrainian, usually,
Christmas, carol
|
Ex. 2,3,4, p. 73
|
Ex. 1,3, pp. 72-73
|
||||
38.
|
У час дозвілля
|
May I talk to Bill? Can I
talk to Kate? Kate is busy
|
eat, drink, cook, make,
lunch, dinner, supper
|
Ex. 1,2, p. 74
|
Ex. 3,4, pp.75
|
Ex.2,3, p. 75
|
|||
39.
|
Фрукти та овочі
|
Enjoy your meal. Pass me
the salt
|
vegetables, fruit,
carrot, cabbage, cucumber, onion, tomato, apple, banana, lemon, orange
|
Ex.1, p. 76
|
Ex. 2,3,4, pp. 70-71
|
Ex. 2,4, pp. 76-77
|
|||
40.
|
Посуд
|
Lot/lots of, some, any
|
|||||||
41.
|
Обідаємо!
|
Pass me the salt. Here
you are
|
pass, some, enjoy, meal
|
Ex.1, p. 78
|
Ex. 3,4,5, pp. 78-79
|
Ex. 2,5, pp. 78-79
|
Ex. 1,2,5, p. 72
|
||
42.
|
У гостях
|
Any, much, many
|
|||||||
43.
|
Повсякденні справи
|
He is busy
|
go to bed, make the bed,
always, alone
|
Ex.1, p. 80
|
Ex. 1,2,3, pp. 80-81
|
Ex. 1,2,4, p. 74
|
|||
44.
|
У час дозвілля
|
Do you go to school on
Mondays?
|
always, never, sometimes
|
Ex.1, p. 82
|
Ex. 2,3, p. 82
|
Ex. 2, p. 83
|
Ex. 1,3, pp.82-83
|
||
45.
|
Як ми розважаємося
|
Ex. 2, 3, 5, 6, pp. 68-59
|
Ex. 4, p. 69
|
Ex. 1, p. 68
|
|||||
46.
|
Підсумковий урок з теми
|
||||||||
ТЕМА 5. «Я, моя
сім’я і друзі. Відпочинок та дозвілля»
|
|||||||||
47.
|
Мої зимові канікули
|
Уміти: про-сити повто-рити
інфор-мацію; ви-словлювати схвальну, несхвальну оцінку предметам, діям,
ситу-аціям тощо; висловлю-вати про-хання та реагувати на нього. Називати
співрозмовників, тре-тіх осіб;
запрошувати інформацію про співрозмовника, третю особу; описувати когось,
щось; запитувати про відчуття, самопочуття та відповідати на .запитання;
повідомля-ти про сма-ки, уподо-бання; ви-ражати своє
ставлення до когось, чогось
|
Where were you on your
winter holidays?
|
was, were, last,
comfortable
|
Ex.1, p. 86
|
Ex. 1,3,4, pp. 86-87
|
Ex. 3, pp.87
|
Ex. 1,2, p. 86
|
|
48.
|
Мій вчорашній день
|
He was at home. Was he at
home?
|
was, wasn't; were,
weren't
|
Ex. 2,3, pp.89
|
Ex. 2, p. 89
|
Ex. 1,3, pp. 88-89
|
|||
50.
|
Мій вчорашній день
|
Were you at home
yesterday?
|
yesterday
|
Ex.1, p. 90
|
Ex. 3,4, p. 91
|
Ex. 4, p. 91
|
Ex.1, 2,5, pp. 90-91
|
||
52.
|
Минулі вихідні
|
Where were you last
weekend?
|
garage, stadium
|
Ex.1, p. 92
|
Ex.2,3,4, p. 93
|
Ex.1, p. 92
|
Ex. 1,2, p. 93
|
||
53.
|
День за днем. Дні тижня
|
I played in the yard
yesterday.
|
did, did not
|
Ex. 2,3,4, pp. 92-93
|
Ex. 2, p. 94
|
Ex. 3,4, p. 95
|
|||
54.
|
Робота й дозвілля
|
Did you help yesterday?
Yes, I did. No, I didn't
|
•
|
Ex.1, p. 96
|
Ex. 4, p. 97
|
Ex. 2,3, p. 97
|
|||
55.
|
Вчорашній день
|
I went. I didn't go. Did
I go?
|
see-saw, come-came,
learn-learnt, do-did, have-had
|
Ex. 2, p. 99
|
Ex. 1,3, pp. 98-99
|
Ex. 1,2,3,4, pp. 98-100
|
|||
56.
|
Вчорашній день мого друга
|
I went. I didn't go. Did
I go?
|
write-wrote blow-blew,
bring-brought, buy-bought, take-took, make-made
|
Ex. 2,3, pp. 102
|
Ex.1, p. 101
|
||||
57.
|
Вчорашній день моєї сім’ї
|
Wh-questions
|
Irregular verbs
|
Ex.2,3,4, p. 104-105
|
Ex. 5, p. 105
|
Ex. 1,3, p. 104-105
|
|||
58.
|
Мій минулий вихідний день
|
Написання e-mail
|
|||||||
59.
|
Підсумковий урок з теми
|
||||||||
ТЕМА 6. «Природа й
навколишнє середовище. Свята та традиції»
|
|||||||||
60.
|
Яка сьогодні погода?
|
Уміти: за-питувати про відчут-тя,
самопо-
чуття та відповідати на
запитан-ня; повідо-
мляти про
смаки, упо-добання;
виражати
своє став-лення до когось,
чогось; запрошувати
на свято, у гості тощо;
повідомля-ти про когось,
щось; називати дії; описувати
погоду;
розповідати про пори року;
запитувати про погоду; давати ха-рактеристи-ку порам року, пого-дним явищам
|
What is the weather like
today?
|
weather, shine, stay
|
Ex.1,4, p. 108-109
|
Ex. 1,2,3, pp. 108-109
|
Ex.3, p.109
|
Ex. 1,4, pp. 108-109
|
|
61.
|
Пори року
|
What is your favourite
season?
|
Seasons, months
|
Ex.1, p. 110
|
Ex. 2,3,4, pp. 110-111
|
Ex. 1,3, pp. 110-111
|
|||
62.
|
Календар Контроль аудіювання.
|
How many days are there
in a week?
|
Seasons, months
|
Ex. 1,2,3, p. 112-113
|
Ex. 3, p. 113
|
Ex. 5, p. 113
|
|||
63.
|
У нас незабаром свято!
|
Ex.1, p. 114
|
Ex.2,3,4, pp. 114-115
|
Ex.1, p. 114
|
Ex.3, p. 115
|
||||
64.
|
Наші мрії Контроль читання.
|
Professions
|
Ex. 1,3,4,5, pp. 116-117
|
Ex. 5, p. 117
|
Ex. 2, p. 117
|
||||
65.
|
Свята. Великдень
|
Christ, church, Easter,
hot cross bun, people, Easter Bunny
|
Ex. 1,8, pp.118, 120
|
Ex.5,p.119
|
Ex. 3,4,6,7, pp. 119-120
|
Ex. 2, p. 118
|
|||
66.
|
Незабаром літо!
|
seaside, river, holidays,
travel, visit
|
Ex. 1,7, pp.121, 123
|
Ex. 3,4,5, pp. 121-123
|
Ex.3, p. 121
|
Ex. 2,4, pp. 121-122
|
|||
67.
|
Скоро канікули! Контроль письма.
|
Ex.1,,2,3,4, pp. 121-122
|
Ex.5, p. 125
Portfolio
Work: "My
Summer
Holiday
Plans"
|
||||||
68.
|
Підготовка до
інсценізації казки
|
||||||||
69.
|
Інсценізація казки Контроль говоріння.
|
||||||||
70.
|
Підсумковий урок з теми
Повторення вивченого за рік
|
Немає коментарів:
Дописати коментар