2 клас



Календарно-тематичне планування
2 клас 
I семестр
за підручником “English” (автор О. Д. Карп`юк)
Дата

Тема

Лексика
Граматика
Читання
Аудіювання
Мовлення
Письмо
Знайомство
1

Вступний інструктаж з правил поведінки на уроці. Знайомство. Вступ. Повторення.
с. 4 - 5
алфавіт

в.1, с. 4
в.3, с. 5

2

Знайомство.
с. 6 - 7 
алфавіт

в. 1, с. 6
в.2, с. 6
в. 3, с.7
Я та мої друзі
3

Зустрічайте моїх друзів. Привітання.
с. 8 - 9
to be у Present Simple
в. 2, с.9
в. 1, с.8
в.2 , с.9
в.4 , с.9
4

Знайомство. Привітання.
Цифри.
What’s your name?
с. 10 - 11
to be у Pr.Simple (пит), коротка відповідь
в. 2, с.11
в. 1, с.10
  в.2 , с.11,
 в.3 , с.11
в.4 , с.11
5

Знайомство. Привітання.

Where are you from?
с.12  -  13
to be у Present Simple
в.2 , с.13

в.1 , с.12
в.3 , с.13
6

Знайомство. Вітання. Прощання.
с.14  -  15
He/she is
в. 4, с.15
в. 1, с.14
в. 3, с.15
в. 2, с.14
в.5, с.15
7

Мої друзі.

How are you?
с.16  - 17
to be у Pr.Simple (пит), коротка відповідь
в. 5, с.17
в.1 , с.16,
в.4 , с.17
в.2 , с.16,
в. 3, с.16
в.6 , с.17
8

Знайомство. Цифри.
с.18  -  19
to be у Present Simple
в. 3, с.19
в. 1, с.18
в. 1, с.18,
в. 2, с.19
в.4 , с.19
9

Підсумковий урок теми. TEST
с. 20 - 21
to be у Present Simple
в. 4, с.21
в.2 , с.20
в.1,с.20,  в.3,с.21,
в.5 , с.21

Я та моя сімя
10

Моя сім’я.
с. 22 - 23
It is … .
Here is … .
в.4, с.23
в.1, с.22
в.2, с.22,
в.3, с.23
в.5, с.23
11

Моя бабуся і дідусь.
с. 24 - 25
Is this …?
в.5, с.25
в.1, с.24
в.2, с.24,
в.3, с.24
в.5, с.25
12


Моя сім’я.
Who is this?
с. 26 - 27
This is… .
в.5, с.27
в. 4, с.27
в.2, с.26,
в.3, с.26
в.6, с.27
13

Вік . Цифри.
с. 28 - 29
He/she is
в.4, с.29
в.1, с.28
в.2, с.28
в.5, с.29
14

Вік молодших членів сім’ї.
How old is he/she?
с. 30 - 31
I am, He/she is
в.3, с.30
в.1, с.30,
в.2, с. 31
в.1, с.30
в.4, с.31
15

День народження.
с.32  - 33
He/she is
в.4, с.33
в.3, с.33
в.1, с.32
в.2, с.32
в.5, с.33
16

Продукти харчування на свято.

apple, banana, ice-cream, orange, juice




принести малюнки
17

Накриваємо на стіл.
candy, cake, pizza



в.1, с.34,
в.2, с.34,

повторити лексику


Підсумковий урок теми. TEST
с. 34 - 35
I am, He/she is
в.3, с.34

в.4, с.35,
в.5, с.35



Дата
Тема
Лексика
Граматика
Читання
Аудіювання
Мовлення
Письмо
Школа та шкільне життя. Меблі у класній кімнаті

18

В школі.
с. 36 - 37
I am
в.5, с.37
в.2,3, с.36
в.1, с.36
в.4, с.37
в. 6, с.37
19

На уроці.
Наказовий спосіб дієслова Dont  stand up!
с. 38 - 39
Is  it…?
Короткі відповіді
в.4, с. 39
в.1,2, с.38
в.3, с.39
в.5, с.39
20

Предмети шкільного вжитку.
с. 40 – 41
It is a …
в.4, с. 41
в. 1, с.40
в. 2, с.40
в. 3, с.41
в.5, с.41
21

Мій портфель.
с. 42 - 43
That/This is a …
What is this/that?
в.5, с.43
в.2,3, с.42
в.1, с.42
в.4, с.43
в.6, с.43
22

Меблі у класній кімнаті.
с. 44 – 45
On, in, under, by,to,at
в.5, с.45
в.2, с.44
в.3, с.44
в.4, с.45
в.6, с.45
23

Мій клас.
с. 46 - 47
Where is …?
в.5, с.47
в.1, с.46
в.4, с.47
в.2, с.46
 в.3, с.47
в.6, с.47
24

Моя школа найкраща.
с. 48 – 49
This/that
These/Those
числівники
в.4, с.49
в.1, с.48,
в.3, с.49
в.2, с.48
в.5, с.49
25

Повторення вивченого матеріалу.
Підсумковий урок теми. TEST
с. 50 - 51
This/that
Where is …?
числівники
картки
в.3, с.50
в.1,2, с.50
в.5, с.51
картки
Свята та традиції (Продукти харчування)
26

Свята в Україні
с. 52 - 53
Множина іменників
are
в.5, с.53
в.2,3, с.52
в.1-3, с.52
в.6, с.53
27

Свята в Англії
Контроль аудіювання
с. 54 - 55
Множина іменників
are
в.4, с.55
в.2, с.54
в.3, с.55
в.5, с.55
28

Підготовка до свята.

с. 56 - 57
Множина іменників
are
в.4, с.57
в.2, с.56
в.3, с.57
в.5, с.57
29

Підготовка до свята.
Контроль читання

с. 58 - 59
Is  it…? It is a …
картки
в.2, с.58
в.3,4, с.59
в.5, с.59
30

Свята. Кольори.

с. 60 - 61
Where is …?
в.5, с.61
в.2, с.60
в.3, с.60
в.4, с.61
в.1, с.60
31

Подарунки до свята.
Контроль говоріння

с. 62 – 65

Where is …?
в.4, с.63
в.4, с.65
в.1, с.64
в.2, с.62
в.3, с.64-65
в.5, с.63
в.5, с.65
32

Різдво у моїй родині
с. 66 - 67
Множина іменників
are
картки

в.1,2, с.66
в.5, с.67
в.4, с.67
33

Контроль письма.

с. 66 - 67




Підготувати листівку
34


Щасливого Різдва!
Підсумковий урок теми. TEST






35

Підсумковий урок I семестру






ІІ семестр
№ з/п
Дата
Тема уроку
Мовленєві
функції

Засоби
вираження
Лексика

Читання
Аудіювання

Мовлення
Письмо
Домашнє
завдання
Соціокультур
-на соціолін-
гвістична
Загально-
навчальна
компетенція
Відпочинок та дозвілля. Іграшки
36

Мій ляльковий
будинок
ставити
запитання
і відпові-
дати на них;

повідомляти
про іграшку;

використо-
вувати
вигуки

давати
елемeнтар-
ну ха-
рактер-
ристику
іграшки
Whose... is this?
hat, dress,doll,
bed,
doll’s house
Впр. 4
(с. 69)
Впр. 1, 2
(с. 68)
Впр. 3
(с. 69).
Гра «Продовж»
Впр. 5 (с. 69).
Гра «Напиши!»
Впр. 3 (с. 69).
письмово
стежити
за презент-
тованоюін.-
форма-
цією


вживання
та вибір
вигуків



ефективноспівпрацю-
ватипід
час парної
роботи


37

Чиї це іграшки?
Whose ……
Is that?
It is Pat’s……
Plane, train,  
car
Впр. 4 (с. 71)
Впр. 1 (с. 70),
3 (с. 71).
Гра «Bingo!».

Впр. 2 (с. 70)
Впр. 5 (с. 71)
Завдання
на картках
38

Одяг моєї ляльки
My doll has got……
It has got……
Blouse, sweater,
shoes, umbrella,
raincoat, hair
Впр. 4 (с. 73). Завдання
на картках
Впр. 1, 2 (с. 72), 3 (с. 73)
Впр. 2 (с. 72).
Гра
«Чиї це іграшки?»
Впр. 5 (с. 73)

39

Який чудовий
 ведмедик!
Wow !
What a nice……!
Kite, bike, his,
her
Впр. 4 (с. 75)
Впр. 1, 2 (с. 74)
Впр. 3 (с. 75). Гра «Подару­нок».
 Гра «Що є у моєїляльки»
Впр. 5 (с. 75).
Завдання на
картках
Впр. 4 (с. 75)
вивчити
нові ЛО
40

Подарунки
на день
народження
What a lovely…..!
Lovely, today,
birthday,
Впр. 3 (с. 77). Завдання
на картках
Завдання
на картках
Впр. 1 (с. 76). Гра
«Який чудовий
подарунок!».
Гра «Чиї
іграшки?»

Впр. 4 (с. 77)
Впр. 2 (с. 77).
41

Що я вмію
та чого не вмію
I can
I cannnot
Climb, chimp,
ride a bike,
fly a kite
Гра «Прочи-
тай слова»
Впр. 1, 2 (с. 78),
 4 (с. 79)
Впр. 3 (с. 79).
Гра
«Я вмію»
Гра «Склади
речення»
Впр. 1 (с. 78)
скласти
речення з
«саn»
42

А ти вмієш?
Can you…?
Yes, I can.
No, I cannot

Впр. 1 (с. 80).
Гра «Знайди
слова»

Впр. 4 (с. 80)
Впр. 2 (с. 80), 3 (с. 81).
Гра «Що я не
вмію?»
Впр. , 5 (с. 81)
Впр. 4,  (с. 81)
43

Повторення
вивченого


Впр. 3 (с. 83)
Гра «Bingo!»
Впр. 1, 2 (с. 82), 4, 5
(с. 83)
Завдання
на картках
Впр.  5 (с. 83)
44

TEST



Людина. Частини тіла
45

У мене є нова
іграшка

розуміти та
виконувати
 вказівки
 (команди);


описувати
себе та
іграшки

розповідати
 про свої та
запитувати
про чиїсь
іграшки;

повідомляти
про наявність
предметів,
іграшок;
I have got a new……
Clown, monster,
soldier, ballerina
Впр. 5 (с. 85)
Впр. 1, 2 (с. 84),
4 (с. 85)
Впр. 3 (с. 84). Гра
«Продовж»
Впр. 6 (с. 85)
Впр. 4 (с. 85)
вивчити
нові ЛО
розуміти і
відтворю-
вати
мовленнєві
зразки
наслідуючи
вчителя;

вживання та
вибір вигуків

висловлю-
вати інтерес,
захоплення,  привітання
з днем
народження


 розрізняти і продукувати
незнайомі
звуки
- розуміти і виконуватипростіінструкціївчителя;
46

Моє обличчя
My doll has got…
Hair, eye, ear,
face, nose,
mouth,
 blond, dark
Впр. 5 (с. 87)
Впр. 1, 2 (с. 86)
4 (с. 87). Гра
 «SnowballGame»
Впр. 6 (с. 87).
 Завдання
на картках


Впр. 3 (с. 86),
47

Розкажи
про іграш­ку



It has not got……
eyes, ears, face,
nose, mouth,
blond, dark
Впр. 1 (с. 88), 4 (с. 89)
Вир. 1 (с. 88)
Song “ Head Shoulders…”
Впр. 2 (с. 88)
Гра «Відгадай іграшку»
Впр. 5 (с. 89).
Завдання на
картках
Впр. 3 (с. 89)
48

Частини тіла
Look at this…..
Arm, hand, leg,
toe, feet
Впр. 5 (с. 91).
Гра «Прочи-
тай слова»
Впр. 1 (с. 90),
4 (с. 91)
Впр. 2 (с. 90) Гра
«Правда — не­правда»
Впр. 6 (с. 91).
Завдання
 на картках
Впр. 3 (с. 91)
49

Що вміють
мої іграшки
Canshe…..?
Talk, neck,
head, walk
Впр. 4 (с. 93). Гра «Знайди
слова»
Впр. 1, 2 (с. 92)
Впр. 3 (с. 93).
Гра «Відгадайіграшку»
Впр. 5 (с. 93)
Впр. 3 (с. 93)
написати
запитання та
кор. відповідь

50

Це моє
чудовись­ко
Is this your….?
Oh , now I know.
Very, know,
fingers
Впр. 4 (с. 95)
Впр. 1, 2 (с. 94). Завдання
на картках
Гра «Якечудовисько
моє?». Гра «Що я вміюробити»
Впр. 5 (с. 95)
Впр. 3 (с. 95).
51

Тепер ти
можеш.


Впр. 3 (с. 97)
Впр. 4 (с. 97).
Гра «Bingo!»
Впр. 1 (с. 96), 5 (с. 97).
Гра «Хтомій друг?»
Завдання
на картках
Впр. 2 (с. 96).
52

TEST








Домашні улюбленці та тварини
53

Домашні
улюбленці

називати свій­ських і диких тварин;

запитувати про тварин з метою їх ідентифікації або виявлення характе-
рних рис;
повідомляти про наявність домашніх улюбленців та описувати
їх

Haveyougot?
— Yes, I have.
No, I haven't
Turtle, pet,
hamster,
clever dog
Впр. 2 (с. 98),
 5 (с. 99)
Впр. 1, 2 (с. 98),
 4 (с. 99)
Впр. 2 (с. 98)
Гра «Продовж»
Завдання
на картках
Впр. 3 (с. 99)
письмово
вивчити
нові ЛО


стежити
за презенто-
ваною
інформа-
цією;

- розуміти і відтворювати мовленнєві
зразки
наслідуючи
вчителя;
54

У мене є
улюбленець
I have got……
My pet has got…
Tail, body, long,
short
Впр. 5
(с. 101)
Впр. 1 (с. 100),
4 (с. 101).
Завдання
на картках
Впр. 2, 3 (с. 101)
Впр. 6
(с. 101)
Впр. 3 (с. 101)
55

Дикі тварини
What animal is
this?
What has it got?
Mouse, crocodile,
giraffe
Впр. 5
 (с. 103)
Впр. 1 (с. 102)
Впр. 2, 3 (с. 102),
4 (с. 103). Гра
«Відгадайтварин»

Впр. 2 (с. 102)
письмово
вивчити
нові ЛО
56

Що це за
тварина?
What animals
are these?
They are…

Hippo, dolphin,
elephant
Впр. 4
(с. 105)
Впр. 1 (с. 104)
Впр. 2 (с. 104),
3 (с. 105). Гра
 «Назви тварин».
Гра «Що вміють
тварини?»

Впр. 2 (с. 104)
(1-4)
письмово
57

У зоопарку
I like….
I donot like……
Strong, fat, angry,
beautiful
Впр. 4
(с. 107)
Впр. 1, 2 (с. 106)
Впр. 3 (с. 107).
Гра «Подобаєть­ся —
не подоба­ється»
Впр. 5 (с. 107)
Впр. 4 (с. 107)
58

Мені
подобається
слон

Do you like.?
Yes, I do./
No, I donot.
Zebra, silly,
slim
Впр. 3
 (с. 109).
Гра
«Склади
речення»

Впр. 1 (с. 108)
Впр. 2 (с. 108).
Гра «Подобаєть­ся —
 не подоба­ється»

Впр. 2 (с. 108).
письмово
59

Тепер ти
можеш


Впр. 2 (с. 110)
Гра «Bingo!»
Впр. 1 (с. 110), 3—5 (с. 111)
Завдання
на картках

Впр. 5 (с. 111)
60

TEST











Природа.Пори року
61

Погода
Контроль
читання
повідомляти про погоду;
-запитувати про пори року;

-називати
пори року та розпові­дати
про них
Itiscold.
Sunny, hot, snowing, cold, windy, raining
Впр. 5 (с. 113)
Впр. 1, 2 (с. 112)
Впр. 3, 4 (с. 113). Гра «Продовж».
Гра«Давайте
розважатись»
Завдання на картках
Впр.3(с.113).
письмово
стежити
за презенто-
ваною
інформа-
цією;

- розуміти і відтворювати мовленнєві
зразки
наслідуючи
вчителя;
62

Погода й
розваги
Let’s……
Read a book,
watch TV,
make a
snowman,
go out,  go home
Впр. 4 (с. 115)
Впр. 1, 2 (с. 114)
Впр. 3 (с. 115).
Гра «Продовж»
Завдання
на картках
Впр. 4 (с.115)
63

Погода сьогодні. Мої розваги
Контроль
аудіювання
It is …. today.
Days of the
week
Впр. 4 (с. 116)
Впр. 1 (с. 116)
Завдання на картках
Впр. 2 (с. 116).
Гра «Наш щоденник»
Впр. 5 (с. 117)
Впр. 3 (с.117)
64

Пори року.


Season, winter,
spring, summer,
autumn
Впр. 4 (с. 119)
Впр. 1, 2 (с. 118), 5 (с. 119)
Впр. 3 (с. 119)
Завдання на картках
Впр. 1 (с. 118)вивчити
65

Яка це пора року?
Контроль говоріння







РЗ впр.1-3 с.90
66

Коли твій день народження






РЗ впр.1-3 с.91
67

Контроль письма?






РЗ впр.1 с.92-93
68

Моя улюблена пора року.






РЗ впр.1-4 с.94-95
69

TEST







70а. Домашні улюбленці та тварини

Підсумковий урок









Немає коментарів:

Дописати коментар