Календарно-тематичне
планування
2
клас
I семестр
за підручником “English” (автор О. Д. Карп`юк)
№
|
Дата
|
Тема
|
Лексика
|
Граматика
|
Читання
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Знайомство
|
||||||||
1
|
Вступний інструктаж з правил поведінки на уроці.
Знайомство. Вступ. Повторення.
|
с. 4 - 5
|
алфавіт
|
в.1, с. 4
|
в.3, с. 5
|
|||
2
|
Знайомство.
|
с. 6 - 7
|
алфавіт
|
в. 1, с. 6
|
в.2, с. 6
|
в. 3, с.7
|
||
Я та мої
друзі
|
||||||||
3
|
Зустрічайте моїх друзів. Привітання.
|
с. 8 - 9
|
to be у Present Simple
|
в. 2, с.9
|
в. 1, с.8
|
в.2 , с.9
|
в.4 , с.9
|
|
4
|
Знайомство. Привітання.
Цифри.
|
What’s your name?
с. 10 - 11
|
to be у Pr.Simple
(пит), коротка відповідь
|
в. 2, с.11
|
в. 1, с.10
|
в.2 ,
с.11,
в.3 ,
с.11
|
в.4 , с.11
|
|
5
|
Знайомство. Привітання.
|
Where are you from?
с.12
- 13
|
to be у Present Simple
|
в.2 , с.13
|
в.1 , с.12
|
в.3 , с.13
|
||
6
|
Знайомство. Вітання. Прощання.
|
с.14
- 15
|
He/she is
|
в. 4, с.15
|
в. 1, с.14
в. 3, с.15
|
в. 2, с.14
|
в.5, с.15
|
|
7
|
Мої друзі.
|
How are you?
с.16 - 17
|
to be у Pr.Simple
(пит), коротка відповідь
|
в. 5, с.17
|
в.1 ,
с.16,
в.4 ,
с.17
|
в.2 ,
с.16,
в. 3,
с.16
|
в.6 , с.17
|
|
8
|
Знайомство. Цифри.
|
с.18
- 19
|
to be у Present Simple
|
в. 3, с.19
|
в. 1, с.18
|
в. 1,
с.18,
в. 2,
с.19
|
в.4 , с.19
|
|
9
|
Підсумковий урок теми. TEST
|
с. 20 - 21
|
to be у Present Simple
|
в. 4, с.21
|
в.2 , с.20
|
в.1,с.20, в.3,с.21,
в.5 ,
с.21
|
||
Я та моя
сім’я
|
||||||||
10
|
Моя сім’я.
|
с. 22 - 23
|
It is … .
Here is … .
|
в.4, с.23
|
в.1, с.22
|
в.2, с.22,
в.3, с.23
|
в.5, с.23
|
|
11
|
Моя бабуся і дідусь.
|
с. 24 - 25
|
Is this …?
|
в.5, с.25
|
в.1, с.24
|
в.2, с.24,
в.3, с.24
|
в.5, с.25
|
|
12
|
Моя сім’я.
|
Who is this?
с. 26 - 27
|
This is… .
|
в.5, с.27
|
в. 4, с.27
|
в.2, с.26,
в.3, с.26
|
в.6, с.27
|
|
13
|
Вік . Цифри.
|
с. 28 - 29
|
He/she is
|
в.4, с.29
|
в.1, с.28
|
в.2, с.28
|
в.5, с.29
|
|
14
|
Вік молодших членів сім’ї.
|
How old is he/she?
с. 30 - 31
|
I am, He/she is
|
в.3, с.30
|
в.1, с.30,
в.2, с. 31
|
в.1, с.30
|
в.4, с.31
|
|
15
|
День народження.
|
с.32 - 33
|
He/she is
|
в.4, с.33
|
в.3, с.33
|
в.1, с.32
в.2, с.32
|
в.5, с.33
|
|
16
|
Продукти харчування на свято.
|
apple, banana, ice-cream, orange,
juice
|
принести малюнки
|
|||||
17
|
Накриваємо на стіл.
|
candy, cake, pizza
|
в.1,
с.34,
в.2,
с.34,
|
повторити лексику
|
||||
Підсумковий урок теми. TEST
|
с. 34 - 35
|
I am, He/she is
|
в.3, с.34
|
в.4,
с.35,
в.5,
с.35
|
№
|
Дата
|
Тема
|
Лексика
|
Граматика
|
Читання
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Школа
та шкільне життя. Меблі у класній кімнаті
|
||||||||
18
|
В школі.
|
с. 36 - 37
|
I am
|
в.5, с.37
|
в.2,3, с.36
|
в.1,
с.36
в.4,
с.37
|
в. 6, с.37
|
|
19
|
На уроці.
|
Наказовий спосіб дієслова Don’t stand up!
с. 38 - 39
|
Is it…?
Короткі
відповіді
|
в.4, с. 39
|
в.1,2, с.38
|
в.3,
с.39
|
в.5, с.39
|
|
20
|
Предмети шкільного вжитку.
|
с. 40 – 41
|
It is a …
|
в.4, с. 41
|
в. 1, с.40
|
в. 2, с.40
в. 3, с.41
|
в.5, с.41
|
|
21
|
Мій портфель.
|
с. 42 - 43
|
That/This is a …
What is this/that?
|
в.5, с.43
|
в.2,3, с.42
|
в.1, с.42
в.4, с.43
|
в.6, с.43
|
|
22
|
Меблі у класній кімнаті.
|
с. 44 – 45
|
On, in, under, by,to,at
|
в.5, с.45
|
в.2, с.44
|
в.3, с.44
в.4, с.45
|
в.6, с.45
|
|
23
|
Мій клас.
|
с. 46 - 47
|
Where is …?
|
в.5, с.47
|
в.1, с.46
в.4, с.47
|
в.2, с.46
в.3, с.47
|
в.6, с.47
|
|
24
|
Моя школа найкраща.
|
с. 48 – 49
|
This/that
These/Those
числівники
|
в.4, с.49
|
в.1,
с.48,
в.3,
с.49
|
в.2, с.48
|
в.5, с.49
|
|
25
|
Повторення вивченого матеріалу.
Підсумковий урок теми. TEST
|
с. 50 - 51
|
This/that
Where is …?
числівники
|
картки
|
в.3, с.50
|
в.1,2,
с.50
в.5,
с.51
|
картки
|
|
Свята
та традиції (Продукти харчування)
|
||||||||
26
|
Свята в Україні
|
с. 52 - 53
|
Множина
іменників
are
|
в.5, с.53
|
в.2,3,
с.52
|
в.1-3, с.52
|
в.6, с.53
|
|
27
|
Свята в Англії
Контроль аудіювання
|
с. 54 - 55
|
Множина
іменників
are
|
в.4, с.55
|
в.2, с.54
|
в.3, с.55
|
в.5, с.55
|
|
28
|
Підготовка до свята.
|
с. 56 - 57
|
Множина
іменників
are
|
в.4, с.57
|
в.2, с.56
|
в.3, с.57
|
в.5, с.57
|
|
29
|
Підготовка до свята.
Контроль читання
|
с. 58 - 59
|
Is it…? It is a …
|
картки
|
в.2, с.58
|
в.3,4, с.59
|
в.5, с.59
|
|
30
|
Свята. Кольори.
|
с. 60 - 61
|
Where is …?
|
в.5, с.61
|
в.2, с.60
|
в.3, с.60
в.4, с.61
|
в.1, с.60
|
|
31
|
Подарунки до свята.
Контроль говоріння
|
с. 62 – 65
|
Where is …?
|
в.4, с.63
в.4, с.65
|
в.1, с.64
|
в.2, с.62
в.3, с.64-65
|
в.5, с.63
в.5, с.65
|
|
32
|
Різдво у моїй родині
|
с. 66 - 67
|
Множина
іменників
are
|
картки
|
в.1,2, с.66
в.5, с.67
|
в.4, с.67
|
||
33
|
Контроль письма.
|
с. 66 - 67
|
Підготувати листівку
|
|||||
34
|
Щасливого Різдва!
Підсумковий урок теми. TEST
|
|||||||
35
|
Підсумковий урок I семестру
|
ІІ семестр
№ з/п
|
Дата
|
Тема уроку
|
Мовленєві
функції
|
Засоби
вираження
|
Лексика
|
Читання
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Домашнє
завдання
|
Соціокультур
-на соціолін-
гвістична
Загально-
навчальна
компетенція
|
Відпочинок
та дозвілля. Іграшки
|
|||||||||||
36
|
Мій ляльковий
будинок
|
ставити
запитання
і відпові-
дати на них;
повідомляти
про іграшку;
використо-
вувати
вигуки
давати
елемeнтар-
ну ха-
рактер-
ристику
іграшки
|
Whose... is this?
|
hat, dress,doll,
bed,
doll’s house
|
Впр. 4
(с. 69)
|
Впр. 1, 2
(с. 68)
|
Впр. 3
(с. 69).
Гра «Продовж»
|
Впр. 5 (с. 69).
Гра «Напиши!»
|
Впр. 3 (с. 69).
письмово
|
стежити
за презент-
тованоюін.-
форма-
цією
вживання
та вибір
вигуків
ефективноспівпрацю-
ватипід
час парної
роботи
|
|
37
|
Чиї це іграшки?
|
Whose ……
Is that?
It is Pat’s……
|
Plane, train,
car
|
Впр. 4 (с. 71)
|
Впр. 1 (с. 70),
3 (с. 71).
Гра «Bingo!».
|
Впр. 2 (с. 70)
|
Впр. 5 (с. 71)
|
Завдання
на картках
|
|||
38
|
Одяг моєї ляльки
|
My doll has got……
It has got……
|
Blouse, sweater,
shoes, umbrella,
raincoat, hair
|
Впр. 4 (с. 73).
Завдання
на картках
|
Впр. 1, 2 (с. 72), 3 (с. 73)
|
Впр. 2 (с. 72).
Гра
«Чиї це іграшки?»
|
Впр. 5 (с. 73)
|
||||
39
|
Який чудовий
ведмедик!
|
Wow !
What a nice……!
|
Kite, bike, his,
her
|
Впр. 4 (с. 75)
|
Впр. 1, 2 (с. 74)
|
Впр. 3 (с. 75).
Гра «Подарунок».
Гра «Що є у моєїляльки»
|
Впр. 5 (с. 75).
Завдання на
картках
|
Впр. 4 (с. 75)
вивчити
нові ЛО
|
|||
40
|
Подарунки
на день
народження
|
What a lovely…..!
|
Lovely, today,
birthday,
|
Впр. 3 (с. 77).
Завдання
на картках
|
Завдання
на картках
|
Впр. 1 (с. 76).
Гра
«Який чудовий
подарунок!».
Гра «Чиї
іграшки?»
|
Впр. 4 (с. 77)
|
Впр. 2 (с. 77).
|
|||
41
|
Що я вмію
та чого не вмію
|
I can
I cannnot
|
Climb, chimp,
ride a bike,
fly a kite
|
Гра «Прочи-
тай слова»
|
Впр. 1, 2 (с. 78),
4 (с. 79)
|
Впр. 3 (с. 79).
Гра
«Я вмію»
|
Гра «Склади
речення»
|
Впр. 1 (с. 78)
скласти
речення з
«саn»
|
|||
42
|
А ти вмієш?
|
Can you…?
Yes, I can.
No, I cannot
|
Впр. 1 (с. 80).
Гра «Знайди
слова»
|
Впр. 4 (с. 80)
|
Впр. 2 (с. 80), 3
(с. 81).
Гра «Що я не
вмію?»
|
Впр. , 5 (с. 81)
|
Впр. 4, (с.
81)
|
||||
43
|
Повторення
вивченого
|
Впр. 3 (с. 83)
|
Гра «Bingo!»
|
Впр. 1, 2 (с. 82), 4, 5
(с. 83)
|
Завдання
на картках
|
Впр. 5 (с.
83)
|
|||||
44
|
TEST
|
||||||||||
Людина.
Частини тіла
|
|||||||||||
45
|
У мене є нова
іграшка
|
розуміти та
виконувати
вказівки
(команди);
описувати
себе та
іграшки
розповідати
про свої та
запитувати
про чиїсь
іграшки;
повідомляти
про наявність
предметів,
іграшок;
|
I have got
a new……
|
Clown, monster,
soldier, ballerina
|
Впр. 5 (с. 85)
|
Впр. 1, 2 (с. 84),
4 (с. 85)
|
Впр. 3 (с. 84). Гра
«Продовж»
|
Впр. 6 (с. 85)
|
Впр. 4 (с. 85)
вивчити
нові ЛО
|
розуміти і
відтворю-
вати
мовленнєві
зразки
наслідуючи
вчителя;
вживання та
вибір вигуків
висловлю-
вати інтерес,
захоплення,
привітання
з днем
народження
розрізняти і
продукувати
незнайомі
звуки
- розуміти і виконуватипростіінструкціївчителя;
|
|
46
|
Моє обличчя
|
My doll has got…
|
Hair, eye, ear,
face, nose,
mouth,
blond, dark
|
Впр. 5 (с. 87)
|
Впр. 1, 2 (с. 86)
|
4 (с. 87). Гра
«SnowballGame»
|
Впр. 6 (с. 87).
Завдання
на картках
|
Впр. 3 (с. 86),
|
|||
47
|
Розкажи
про іграшку
|
It has not got……
|
eyes, ears, face,
nose, mouth,
blond, dark
|
Впр. 1 (с. 88), 4 (с. 89)
|
Вир. 1 (с. 88)
Song “ Head
Shoulders…”
|
Впр. 2 (с. 88)
Гра «Відгадай іграшку»
|
Впр. 5 (с. 89).
Завдання на
картках
|
Впр. 3 (с. 89)
|
|||
48
|
Частини тіла
|
Look at this…..
|
Arm, hand, leg,
toe, feet
|
Впр. 5 (с. 91).
Гра «Прочи-
тай слова»
|
Впр. 1 (с. 90),
4 (с.
91)
|
Впр. 2 (с. 90)
Гра
«Правда — неправда»
|
Впр. 6 (с. 91).
Завдання
на картках
|
Впр. 3 (с. 91)
|
|||
49
|
Що вміють
мої іграшки
|
Canshe…..?
|
Talk, neck,
head, walk
|
Впр. 4 (с. 93).
Гра «Знайди
слова»
|
Впр. 1, 2 (с. 92)
|
Впр. 3 (с. 93).
Гра
«Відгадайіграшку»
|
Впр. 5 (с. 93)
|
Впр. 3 (с. 93)
написати
запитання та
кор. відповідь
|
|||
50
|
Це — моє
чудовисько
|
Is this your….?
Oh , now I know.
|
Very, know,
fingers
|
Впр. 4 (с. 95)
|
Впр. 1, 2 (с.
94). Завдання
на картках
|
Гра
«Якечудовисько
моє?». Гра «Що я
вміюробити»
|
Впр. 5 (с. 95)
|
Впр. 3 (с. 95).
|
|||
51
|
Тепер ти
можеш.
|
Впр. 3 (с. 97)
|
Впр. 4 (с. 97).
Гра «Bingo!»
|
Впр. 1 (с. 96), 5
(с. 97).
Гра «Хтомій
друг?»
|
Завдання
на картках
|
Впр. 2 (с. 96).
|
|||||
52
|
TEST
|
||||||||||
Домашні улюбленці та тварини
|
|||||||||||
53
|
Домашні
улюбленці
|
називати
свійських і диких тварин;
запитувати
про тварин з метою їх ідентифікації або виявлення характе-
рних
рис;
повідомляти про наявність домашніх улюбленців та описувати
їх
|
Haveyougot?
— Yes, I have.
No, I haven't
|
Turtle, pet,
hamster,
clever dog
|
Впр. 2 (с. 98),
5 (с. 99)
|
Впр. 1, 2 (с. 98),
4 (с. 99)
|
Впр. 2 (с. 98)
Гра «Продовж»
|
Завдання
на картках
|
Впр. 3 (с. 99)
письмово
вивчити
нові ЛО
|
стежити
за презенто-
ваною
інформа-
цією;
- розуміти і відтворювати мовленнєві
зразки
наслідуючи
вчителя;
|
|
54
|
У мене є
улюбленець
|
I have got……
My pet has got…
|
Tail, body, long,
short
|
Впр. 5
(с. 101)
|
Впр. 1 (с. 100),
4 (с. 101).
Завдання
на картках
|
Впр. 2, 3 (с. 101)
|
Впр. 6
(с. 101)
|
Впр. 3 (с. 101)
|
|||
55
|
Дикі тварини
|
What animal is
this?
What has it got?
|
Mouse, crocodile,
giraffe
|
Впр. 5
(с. 103)
|
Впр. 1 (с. 102)
|
Впр. 2, 3 (с.
102),
4 (с. 103). Гра
«Відгадайтварин»
|
Впр. 2 (с. 102)
письмово
вивчити
нові ЛО
|
||||
56
|
Що це за
тварина?
|
What animals
are these?
They are…
|
Hippo, dolphin,
elephant
|
Впр. 4
(с. 105)
|
Впр. 1 (с. 104)
|
Впр. 2 (с. 104),
3 (с. 105). Гра
«Назви
тварин».
Гра «Що вміють
тварини?»
|
Впр. 2 (с. 104)
(1-4)
письмово
|
||||
57
|
У зоопарку
|
I like….
I donot like……
|
Strong, fat, angry,
beautiful
|
Впр. 4
(с. 107)
|
Впр. 1, 2 (с. 106)
|
Впр. 3 (с. 107).
Гра «Подобається
—
не подобається»
|
Впр. 5 (с. 107)
|
Впр. 4 (с. 107)
|
|||
58
|
Мені
подобається
слон
|
Do you like.?
Yes, I do./
No, I donot.
|
Zebra, silly,
slim
|
Впр. 3
(с. 109).
Гра
«Склади
речення»
|
Впр. 1 (с. 108)
|
Впр. 2 (с. 108).
Гра «Подобається
—
не подобається»
|
Впр. 2 (с. 108).
письмово
|
||||
59
|
Тепер ти
можеш
|
Впр. 2 (с. 110)
|
Гра «Bingo!»
|
Впр. 1 (с. 110), 3—5 (с. 111)
|
Завдання
на картках
|
Впр. 5
(с. 111)
|
|||||
60
|
TEST
|
||||||||||
Природа.Пори
року
|
|||||||||||
61
|
Погода
Контроль
читання
|
повідомляти
про погоду;
-запитувати
про пори року;
-називати
пори року та розповідати
про них
|
Itiscold.
|
Sunny, hot, snowing, cold, windy, raining
|
Впр. 5 (с. 113)
|
Впр. 1, 2 (с. 112)
|
Впр. 3, 4 (с.
113). Гра «Продовж».
Гра«Давайте
розважатись»
|
Завдання на
картках
|
Впр.3(с.113).
письмово
|
стежити
за презенто-
ваною
інформа-
цією;
- розуміти і відтворювати мовленнєві
зразки
наслідуючи
вчителя;
|
|
62
|
Погода й
розваги
|
Let’s……
|
Read a book,
watch TV,
make a
snowman,
go out, go home
|
Впр. 4 (с. 115)
|
Впр. 1, 2 (с. 114)
|
Впр.
3 (с. 115).
Гра «Продовж»
|
Завдання
на картках
|
Впр. 4 (с.115)
|
|||
63
|
Погода сьогодні. Мої розваги
Контроль
аудіювання
|
It is …. today.
|
Days of the
week
|
Впр. 4 (с. 116)
|
Впр. 1 (с.
116)
Завдання на
картках
|
Впр. 2 (с.
116).
Гра «Наш
щоденник»
|
Впр. 5 (с. 117)
|
Впр. 3 (с.117)
|
|||
64
|
Пори року.
|
Season, winter,
spring, summer,
autumn
|
Впр. 4 (с. 119)
|
Впр. 1, 2 (с. 118), 5 (с. 119)
|
Впр. 3 (с. 119)
|
Завдання на картках
|
Впр. 1 (с.
118)вивчити
|
||||
65
|
Яка це пора року?
Контроль говоріння
|
РЗ впр.1-3 с.90
|
|||||||||
66
|
Коли твій день народження
|
РЗ впр.1-3 с.91
|
|||||||||
67
|
Контроль письма?
|
РЗ впр.1 с.92-93
|
|||||||||
68
|
Моя улюблена пора року.
|
РЗ впр.1-4 с.94-95
|
|||||||||
69
|
TEST
|
||||||||||
70
|
Підсумковий урок
|
Немає коментарів:
Дописати коментар