Календарне планування
8 клас
за підручником О. Д. Карп`юк
Дата
|
Примі
тка
|
Підтема
|
Лексичний
матеріал
|
Граматичний
матеріал
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Читання
|
Письмо
|
Домашнє
завдання
|
|||||||||
|
|
|
Introduction
|
|||||||||||||||
1
|
|
|
Тобі
сподобалися твої канікули?
|
Go sightseeing,accommodation,to book,a resort
|
Past Simple
|
Впр.1,2
с.13
|
Впр.1,с.12
|
Впр.2,с.4
|
Впр.1,с.14
|
Впр.
7, с. 7
|
||||||||
2
|
|
|
Вдосконалення
навичок вживання граматичних структур групи Present and Past
|
Повторення
ЛО
|
Граматичні
структури Present та Past
|
Song
|
Making up sentences
|
Впр.
1а, б, с. 8, впр. 2, с. 8, впр. 4 аб, с. 10
|
Впр.
1с, с. 8
|
Впр.
7, с. 11
|
||||||||
Unit 1: Family
and Friends
|
||||||||||||||||||
3
|
|
|
Сім’я
та друзі
|
Kind,reliable,sociable,helpful,understanding,ambitious,lazy,strict,honest,friendly,fair,complaining,amusing,jealous,overprotective,pessimistic
|
Прикметни-ки
|
Впр.1,с.19
|
Interviewing
|
Впр.
1, с. 18
|
Впр.3,
с.18
|
Впр.
2, с. 18
|
||||||||
4
|
|
|
Чи
ти хороший друг?
|
Brave,stubborn,thoughtful,selfish,serious,generous,tidy,optimistic,polite
|
Present Simple
|
Впр.1,2,с.19-20
Text “A Good friend”
|
Expressing opinion
|
Впр.3,
с.20
|
Впр.
1, с. 19
|
Описа-ти
свого найкращого друга
|
||||||||
5
|
|
|
Друзі та дружба
|
ЛО теми
|
Present Simple
|
A poem
|
Впр.1,с.21Впр.2,с.22
|
Впр.4, с.22,Впр.6,с.23
|
Впр.7,с.24
|
Впр.
5, с. 23
|
||||||||
6
|
|
|
Порівняння
|
ЛО теми
|
As…as or not so…as
|
Is it good to
have many friends?
|
Answer the
questions
|
Broken senten-ces
|
Впр.
1, с. 25
|
Написати
5 речень порівнянь
|
||||||||
7
|
|
|
Чи ти справжній друг?
|
Catch up
with,weirdo,pretend,came across,tease,get on with,have a lot in common
|
Tenses
|
Pupils’
answers
|
Впр.6, с.28, впр.4, с. 28
|
Впр.1, с.26
|
Впр.2,с.28
|
Впр.
5, с. 28
|
||||||||
8
|
|
|
Написання листа другу
|
ЛО теми
|
Tenses
|
Song
|
Впр. 1, с. 29
|
Letter sample
|
Впр. 2, с. 29
|
Впр.
3, с. 29
|
||||||||
9
|
|
|
Значення дружби
|
ЛО теми
|
Future Simple
and Present Continuous
|
My
best
friend
|
Впр.1,с.46Впр.5,с.48, впр. 3, с. 47
|
Впр.4,с.47
|
Впр.2,с.46
|
Впр.
6, с. 49
|
||||||||
Unit 2:
Healthy lifestyle
|
||||||||||||||||||
10
|
|
|
Здоровий спосіб життя
|
Rapid,solve,nightmare,breathe,stage,previous,to
relax,aneyelid
|
Tenses
|
Впр. 2, с. 30
|
Впр.1, с.30,Впр.5,с.32
|
Впр.2,с30
|
Впр.7,с.32
|
Впр. 4, с. 31
|
||||||||
11
|
|
|
Здорові звички
|
A flavor,to
depend on,fizzy,to be at risk,to take one’s time
|
Conditional
|
Впр. 4б, с. 35
|
Впр.1,с.33Впр.2,с.34
Впр.4,с.35Впр.5,с.35
|
Впр.3,с34
|
Впр. 6, с. 36
|
Впр.
7, с. 36
|
||||||||
12
|
|
|
Бути здоровим важливо
|
ЛО теми
|
Future Tenses
|
Why is
exercising wise?
|
What does
being healthy mean to you? Впр. 2, с. 37
|
Впр. 1, с. 37
|
Впр.3,4
с.38
|
Впр.
7, с. 39
|
||||||||
13
|
|
|
Який ти? Вдосконалення навичок усного
мовлення,аудіювання й читання
|
ЛО теми
|
Tenses
|
Впр. 2б, с. 41
|
Впр.1, с.39, Впр.2а, с. 41
|
Впр.1,с.39 Впр.2, с.41
|
Впр.4,с.
42
|
Впр.
3, с. 41
|
||||||||
14
|
|
|
Ми повинні піклуватися про наше здоров’я.
Активізація лексики
|
Vocabulary
box p. 43
|
Tenses
|
Video
|
Впр.7 а)с.44, впр. 9, с. 45
|
Впр.6,с.43
|
Впр.7б)с.44
|
Впр.
8, с. 44
|
||||||||
15
|
|
|
Написання електронних листів.
|
ЛО теми
|
Tenses
|
Song
|
Compo-nents of
healthy lifestyle
|
Впр. 1, с. 45
|
Впр. 2, с. 45
|
Впр. 3, с. 45
|
||||||||
16
|
|
|
У тебе здоровий спосіб життя?
|
ЛО теми
|
Giving advice
|
Poem
|
Впр.8,с.50Впр.11,с.52
|
Впр.7,с.49, Впр.9, с.51, Впр.10с.51
|
Впр.12,с.53
|
Впр.
13, с. 53
|
||||||||
17
|
|
|
Час для читання
|
Devoted,generous,greedy,hard-working,to
devote,to bother,lonely
|
Tenses
|
|
Впр.3,с.56Впр.4,с.56Впр.5-8с.57
|
Впр.1,с.54, Впр.4,с.56
|
Впр.
2, с. 56
|
Впр.
7, с. 57
|
||||||||
Unit 3: What’s
your school like?
|
||||||||||||||||||
18
|
|
|
Який вигляд має твоя школа?
|
A
university,to decide,to improve,to memorize,to cheer smb up
|
Tenses
|
Впр.2, с.62
|
Впр.1,с.62
|
Впр.4,с.63
|
Впр.3,с.63
|
Впр.
5, с. 63
|
||||||||
19
|
|
|
Може завтра піде дощ
|
ЛО теми
|
Should may/might
|
Dialogues
|
Впр. 2, с. 65
|
Впр.6,с.66, впр. 1, с. 64
|
Впр.4-5,с.66
|
Впр.
3, с. 65
|
||||||||
20
|
|
|
Школи у Великій Британії
|
An
education,a
technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam
|
|
British
schools
|
Впр.1а)с.68 Впр.3-4,с.70
|
Впр.1б)с.68
|
Впр.2,с.70
|
Впр.
5, с. 71
|
||||||||
21
|
|
|
Обладнання моєї школи. Вдосконалення
навичок усного мовлення й читання
|
An
equipment,a facility,a workshop,be well-equippead
|
Tenses
|
Dan’s opinion
about his school
|
Впр.5,с.71Впр.1,с.73Впр.3,с.75
|
Впр.6,с.71Впр.1,с.73
|
Впр.8,с.73
Впр.2,с.77
|
Впр.
7, с. 73
|
||||||||
22
|
|
|
Моє шкільне життя.
Вдосконалення навичок читання, письма
|
Arts
and
Crafts
Room,Assembly Hall,Canteen,Gymnasium,Laboratory,Computer Room, Library, Workshop
|
|
Song
|
Впр.4-5,с.75 Впр.7,с.77
|
Впр.6,с.76
|
Впр.4,с75
Впр.1,с.
77
Впр.8,с.
78
|
Впр.
7б, с. 77
|
||||||||
23
|
|
|
Ви хороша команда?
|
Responsible,boring,hard,aggressive,fair,patient,strict,interesting,smart,low,busy,firm
Впр. 1, с. 79
|
Tenses
|
Isn’t it
important to be pretty?
|
Впр. 2б, с. 79
|
Впр. 3, с. 80
|
Впр.2а,с.
80
Впр.2,с.
79
|
Впр.4,с.
80
|
||||||||
24
|
|
|
Наші вчителі. Вдосконалення навичок
читання, аудіювання
|
A
headmaster,an IT teacher,a psychologist,a janitor,a librarian
|
|
My favorite
teacher
|
Впр.2,с.81Впр.3а)с.81 Впр.6а)с.84
|
Впр.3б)с.81
|
Впр.6
б)с.84
|
Впр.
5, с. 83
|
||||||||
25
|
|
|
Чи щаслива ти людина?
|
ЛО теми
|
Past Continuous
|
Pupils’
answers
|
Впр. 3, с. 85
|
Впр. 1, с. 84
|
Впр.2,с.85Впр.4,с.86
|
Впр.
5, с. 86
|
||||||||
26
|
|
|
Це змушує мене почуватися краще
Вдосконалення навичок читання, письма
й усного мовлення
|
ЛО теми
|
Tenses
|
Впр. 1, с. 87Впр.5-6, с.89 Впр.2,с.88
|
Впр.1б)с.88 Впр.9,с.90
|
Впр.1а)с.87 Впр.8, с.90
|
Впр.3,с.88
|
Впр.7,с.89
|
||||||||
27
|
|
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
Повто-рити
лекси-ку
|
||||||||
28
|
|
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
Повто-рити прави-ла
|
||||||||
29
|
|
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
Повто-рити мовленнєві зразки
|
||||||||
30
|
|
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
Написати план зимо-вих
канікул
|
||||||||
31
|
|
|
Ти щасливий в школі?
Вдосконалення навичок читання, письма
й аудіювання
|
ЛО теми
|
Past Simple or Past Continuous
|
Впр.4,с.94
|
Впр.2,с.92Впр.7,с.95Впр.8,с.96
|
Впр.1,с. 91 Впр.5,с.94Впр.9,с.97
|
Впр.2,
с.97
|
Впр.3,
с.93
|
||||||||
32
|
|
|
Моє навчання у школі
|
ЛО теми
|
Past Continuous
Should, must, have to
|
Song
|
Впр.5с)с.102
|
Впр.3,с.98, Впр.5, с.100
|
Впр.2,
с.98
Впр.4,
с.100
|
Впр.
9, с. 105
|
||||||||
ІІ семестр
|
Лінгвістичні
компетенції
|
Мовленнєва
компетенція
|
Соціокультурна компетенція
|
Загально-навчальна компетенція
|
Домашнє завдання
|
|||||||||||||||||
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Урок в НМК
|
Мовленнєві функції
|
Мовленнєві зразки
|
Фонети
ка
|
Граматичний
матеріал
|
Лексичний
матеріал
|
Читання
|
Аудіюва
ння
|
Мовлення
|
Письмо
|
||||||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
|||||||
Тематика
спілкування UNIT 3 YOUR PREFERENCES
|
||||||||||||||||||||||
Do You Need a Book?
|
||||||||||||||||||||||
33
|
|
Тобі потрібна
книга? Введення лексичного матеріалу
|
Vocabulary & Reading
|
описувати людей, предмети, дії,
явища, самопочуття, події;
характеризувати якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьми;
висловлювати
власне ставлення до поведінки та вчинків людей;
|
Books teach us to be... They can teach
us not to...
|
[ ei ]
|
|
a catalogue, fiction, non-fiction, a
title, to consult, to contain; made up stories; in general
|
ex.1,
pp.114-115;
ex. 3,
pp.116-117
|
|
ex. 2, p.116
|
|
Знання культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами:
|
уважно стежити за презентованою інформацією;
усвідомлювати
мету поставленого завдання
ефективно
співпрацювати під час парної та групової роботи;
|
ex.4a,
p.117;
WB ex. 1,2,
p.52
|
|||||||
34
|
|
Різноманітність
жанрів
|
Vocabulary & Reading
|
The author of the book…
The publisher…
The year it was published…
The topics the book covers…
|
[ɔu ]
|
|
an author, a genre, an emotion, a
pattern, a poet, poetry, a novel, a novelist, drama, a dramatist, amusing,
emotional
|
ex. 5-7,
pp.117-120
|
|
ex.4b,p.117;
ex. 8b,9,
p.121
|
ex.8a, p.121
|
WB ex.3, 4,
pp.52-53
|
||||||||||
35
|
|
Книги в нашому
житті
|
Grammar
|
Many books are published…
The newspaper is read…
|
[ ɔ ]
|
Active and
Passive Voices.
Present Simple Passive
|
|
Remember!
p.122
|
|
|
ex.1, 2,
pp.122
|
ex.3-4 p.123
|
||||||||||
36
|
|
Жанри
|
Listening
|
порівнювати
предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища;
розповідати
про свої захоплення, уподобання, ідеали та спосіб життя;
запитувати
та надавати інформацію про явища, події, факти;
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку
|
She wants me
to...
John asked
him not to...
|
[ ɔ: ]
|
|
an achievement, an essay, an
inspiration, a success, to achieve, to inspire, noble; due to smth;
biography, autobiography
|
ex.1, 2,
pp.125-126
|
ex.1,2a,
pp.125-126
ex.6b, p.127
|
|
ex.2b-4, p.127
|
умови життя;
міжособистісні стосунки;
норми поведінки
соціальні правила поведінки;
|
активно застосовувати мову, що вивчається;
знаходити,
розумiти і при необхідності передавати нову інформацію;
використовувати нові технології.
|
ex. p.128
|
|||||||
37
|
|
У бібліотеці
|
Speaking
|
I’d like to have…
It is useful to consult a library
catalogue.
|
[ b ]
|
Active and
Passive Voices.
Present Simple Passive
|
an imagination, truthful,
true-to-life; to hold smb’s attention / interest; right after smth
|
ex.2, p.129
|
ex.2, p.129
|
ex.1,2,3a,4,
pp.129-131
|
ex.3b, p.131
|
WB ex.10, p.56
|
||||||||||
38
|
|
Моя улюблена книга
|
Speaking
|
I am fond of reading…
I prefer…
|
[ju: ]
[ Λ]
|
|
|
Ex 8p132-133
|
|
Ex9-10p134
|
|
Ex10p134
|
||||||||||
39
|
|
Моя улюблена
книга
|
Writing
|
What is the book about?
What is the plot about?
|
[ t ]
[ dʒ ]
|
Active and
Passive Voices.
Present Simple Passive
|
|
Ex 1-2
.p135-136
|
|
|
Ex 3p136
|
Ex 3p136
|
||||||||||
Тематика спілкування «Music is Heard Everywhere”
|
|
|
|
|
|
[ju: ]
|
||||||||||||||||
40
|
|
Музика в нашому житті
|
Vocabulary
|
розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
|
A person who plays the piano is…
I have listened to … several times
but…
|
[ ɛə ]
|
|
concert, conductor, violinist, violin,
pianist, piano, opera singer, performing, cellist, cello, composer
|
ex.1a, p.137
|
|
ex.1b,2b,c,
pp.137-138
|
ex. 1c,2a,
pp.138-139
|
здатність
використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур; — вживання
та вибір привітань;
|
уважно стежити за презентованою інформацією;
|
WB ex.1, 2,
p.61
|
|||||||
41
|
|
Відвідування концерту
|
Reading
|
I don’t care…
I bet you didn’t go to the concert.
|
[ t ]
[ dʒ ]
|
|
To be fond of, ungifted singers, to
compose, to reflect moods, and emotions, to attend concert halls, to have
good ear (voice)
|
ex.1a,b,
p. 142;
ex.2,3, p.143-144
|
ex.1a, p.141;
ex.2, p.143
|
ex.1c,
pp.142-143
|
ex.4, p.144
|
WB ex.5,6,
pp.63-64
|
||||||||||
42
|
|
Музика навколо
нас
|
Grammar
|
пропонувати
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
висловлювати свої враження, почуття та емоції
у зв’язку з почутим, побаченим, прослуханим (сумнів, подив, стурбованість, радість
тощо).
|
The album was released in 2016.
The legend was put into songs and
plays.
|
[ɔu ]
|
Past Simple Passive
|
|
ex.6,7,
pp.145-146
|
|
ex.5, p.145;
ex.3,p.147
ex.5,p.148
|
ex.1, 2, 4,
p.147
ex.6, p.148
|
вживання
та вибір форм звертання;
вживання та вибір вигуків;
правила
вступу до розмови. Правила ввічливості.
Вирази
народної мудрості.
|
уважно стежити за презентованою інформацією;
усвідомлювати
мету поставленого завдання
ефективно
співпрацювати під час парної та групової роботи;
|
WB ex.7-10,
pp65-67;
|
|||||||
43
|
|
Улюблений гурт
|
Listening
|
The concert starts at…
Ruslana Lyzhychko is a Ukrainian pop
singer.
|
[ ei ]
|
Past Simple Passive
|
|
ex.4, p.150
|
ex.1-3a,
p.149
ex.4c, p.151
|
|
ex.2, 3b,
p.149
ex.5,p.153
WB ex. 16-18,
pp.71-73
|
WB ex.14,15,
19-20 pp.70-71
|
||||||||||
44
|
|
Останній концерт
|
Speaking
|
How did you feel after the concert?
As for me I was very happy, because I
had had the chance to see my favourite group.
|
[ w ]
|
|
A band, to lean over, to give a hand,
to walk out, to set up the speakers, a sound system, the edge of the stage,
to clap, to dance to the music, to feel exhausted (delighted)
|
ex.1,
pp.155-157;
ex.4, p.158
ex.8, p.160
|
ex.1, p.155
ex.7, p.160
|
ex.2,3,
pp.157-158;
ex.5, p.159
|
|
ex.6, p.160;
WB ex.23,
24,
pp.78-79
|
||||||||||
45
|
|
Останній концерт
|
Writing
|
|
[ l ]
|
Past Simple Passive
|
|
ex.1,
pp.162-163
|
ex.9,p.161
|
ex.1, p.162
|
|
ex.2, p.163
project
|
||||||||||
46
|
|
|
Контрольна робота
|
|||||||||||||||||||
UNIT
4 BROADEN
YOUR MIND!
|
||||||||||||||||||||||
Тематика
спілкування: “A
Daily, a Weekly, a Monthly…”
|
||||||||||||||||||||||
47
|
|
Створення газети
|
Vocabulary
|
|
Who makes newspapers?
News editors choose the best stories.
|
[eu ]
|
|
a compositor, a correspondent, a
machine,, to deliver, to print; means of communication
|
ex.1b,3,4
pp.182-184
|
|
ex.1a,
p.182; ex.5b, p.184
|
ex.2,5,
pp.183-184
|
|
|
WB ex.1, 2,
pp.81
|
|||||||
48
|
|
Газети та журнали
України
|
Reading
|
описувати
людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події;
характеризувати
якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьми;
висловлювати
власне ставлення до поведінки та вчинків людей
|
They face different problems. His
parents are in control of his study
|
[ai ]
|
|
a journalist, an official, a
periodical, press, society, a trade, to appeal, to guarantee; to increase; to
subscribe to (periodicals)
|
ex.2, 3,4,
pp.185-188
|
|
ex.1, p.185;
ex.5, p.188
|
|
умови життя;
міжособистісні стосунки;
норми поведінки
соціальні правила поведінки;
|
активно застосовувати мову, що вивчається;
знаходити,
розумiти і при необхідності передавати нову інформацію;
використовувати нові технології.
|
ex.6, p.188;
WB ex.3, 4,
pp.82-83
|
|||||||
49
|
|
Преса
Великої
Британії
|
Listening
|
There is a
wide variety of... The bright covers catch the eye of... They succeed in
making him popular
|
[au ]
|
|
Finance, item, heading, headline,
quality, cater, cover, to catch the eye, to provide material about, to succeed
in doing smth.
|
ex. 3, 4a,
p.190
|
ex.1, p.189
|
ex.4b, 5,
p.191
|
ex.2, p.189
|
WB ex.5, 6,
p.84
|
||||||||||
50
|
|
Популярні
газети та журнали
|
Grammar
|
He makes his living working as a...
They decided to give her a chance
|
[ei ]
|
Mixed Tenses
|
|
ex.2-6,
pp.192-193
|
|
|
ex.1,p.191;
ex.7,pp.193-194
|
GB ex.1-3,
pp.73-74
|
||||||||||
51
|
|
Улюблені
газети та журнали
підлітків
|
Speaking
|
Everyone is encouraged to... He cares
about...
|
[ ɔ: ]
|
Mixed Tenses
|
|
ex. 3a,
p.195
WB ex.7,p.85
|
|
ex. 1, 2,
p.194; ex. 3b,c, p.195; ex. 4, p.196
|
|
WB ex. 8,
pp.85-86
|
||||||||||
52
|
|
Улюблені
газети та журнали
підлітків
|
Speaking
|
I think it is a good piece of advice.
You know, there is also a point that... I believe it is very important
because...
|
[ b ]
|
|
Creativity, gadget, amazing, creative,
to encourage, to establish, to care about smb.
|
ex.7a,
p.197; ex. 8, p.198
|
|
ex. 5, 6,
7b, p.197
|
|
WB ex.9,
pp.87-88
|
||||||||||
53
|
|
Інформаційна
сторінка в газеті
|
Writing
|
|
[ju: ]
[ Λ]
|
|
|
ex.1a, p.199
|
|
|
ex.1b, 2,
p.199
|
Projeсt
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||
Lesson 2 Geographical
Outlook
|
||||||||||||||||||||||
54
|
|
Навколо світу
|
Vocabulary
|
порівнювати
предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища;
розповідати
про свої захоплення, уподобання, ідеали та спосіб життя;
запитувати
та надавати інформацію про явища, події, факти;
аргументувати свій вибір, точку зору, власну
думку
|
|
|
Definite article with geographical
names
|
Countries and continents
|
ex. 1,
p.200,
Remember!,
p.201, ex.4,5,p.202
|
|
ex. 2, p.200
|
ex.-3,
pp.201-202
|
вживання
та вибір форм звертання;
вживання та вибір вигуків;
правила
вступу до розмови. Правила ввічливості.
Вирази народної мудрості.
|
активно застосовувати мову, що вивчається;
знаходити,
розумiти і при необхідності передавати нову інформацію;
використовувати нові технології.
|
WB ex.1-2,
p.92;
|
|||||||
55
|
|
Подорож країнами
|
Listening
|
They are proud of smb. /smth., to be popular with
|
[ p ]
[ b ]
|
|
Fisherman, industry, sailor, industrial, to be
buried
|
ex. 1,
pp.203-204
ex. 6a,
p.206; ex. 7, p.207
|
ex. 2, p.205
ex. 5, p.205
|
|
ex. 4, p.205
|
WB ex. 3-6,
pp. 93-94;
|
||||||||||
56
|
|
Подорож країнами
|
Grammar
|
Great Britain is washed by the seas on
all sides.
The geographical report has been
finished at last.
|
[ɔu ]
|
Present Perfect Passive
|
|
ex.1,2a
pp.208-209
Remember!
p.208
|
|
ex.4,5,
pp.209-210, ex.9, p.211
|
ex.6-8,
pp.210-211
|
ex.8, pp.211
|
||||||||||
57
|
|
Клімат та географічне
положення Великої Британії.
|
Reading
|
|
[ ei ]
|
|
a climate, a
compass, an island, a strait, a zero, mild, to occupy, to separate, to
surround; to be situated; to be washed
|
ex.1,2,
pp.212-213
|
|
ex.3, p.214
|
|
WB
ex.11, 12,
pp.97-98
|
||||||||||
58
|
|
Клімат та географічне
положення Великої Британії.
|
Speaking
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
59
|
|
Клімат та географічне
положення України
|
Reading
|
|
[ w ]
|
|
Names of the
countries and rivers; nationalities; square kilometer
|
ex.
4,pp.214-215
|
|
ex. 6, 7 p.216
|
ex.5, p.216
|
WB
ex.13, 14,
pp.98-99
|
||||||||||
60
|
|
Клімат та географічне
положення України
|
Speaking
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
61
|
|
Подорож до
Британії
|
Speaking
|
|
[ l ]
|
|
|
ex.2a, p.220
|
ex.2a,
pp.220-221
|
ex.1, 2b,
pp.220-221; ex.3, p.222
|
|
ex.4, p.222;
WB ex.19,
p.103
|
||||||||||
62
|
|
Країна моєї мрії
|
Writing
|
|
|
|
|
|
ex.2a,
pp.223-224
|
|
ex.2b, p.224
|
ex.1,p.223
|
|
|
ex.3, p.224;
|
|||||||
63
|
|
|
Контрольна робота
|
|||||||||||||||||||
64
|
|
Контроль
аудіювання
|
||||||||||||||||||||
65
|
|
Контроль письма
|
||||||||||||||||||||
66
|
|
Контроль читання
|
||||||||||||||||||||
67
|
|
Контроль
говоріння
|
||||||||||||||||||||
68
|
|
Підсумковий урок
|
Немає коментарів:
Дописати коментар